Jennöh

Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Jennie - 3 juni 2018 21:57

Två studenter & ett Guldbröllop har vi firat i veckan. Alla är fascinerade över Frida- som är pigg & glad, timme efter timme. Super social. Går runt & hälsar på, & charmar alla.
Vi är två stolta föräldrar som har en så trygg och säker tjej!

Av Jennie - 3 juni 2018 19:57

Kom precis hem efter en tömkörningspromenad med Malik, i både skog och på grusvägar med inslag av samtliga gångarter och lite bock och bus. Han vart super duktig och vi var svettiga båda två! Började på kapsonen och kopplade sedan i bettet och det var inga konstigheter idag. Han börjar fatta grejen!

Jag var färdig innan Anton kom och skulle hämta mig så jag passade på att få mig en go springtur efteråt på vägen också så möttes vi när han kom körandes.

Nu blir det nattning av Frida, dusch och sedan grillning. Underbara helg!

Nu försöker han inte bitas när jag står bredvid heller.. hahah, Sparkade bak och bet fram.
Alltid en räv bakom örat, men den räven kommer mer och mer sällan. Han börjar bli riktigt, riktigt trevlig!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards