Jennöh

Alla inlägg den 26 augusti 2018

Av Jennie - 26 augusti 2018 22:43

Denna helgen har bestått av både rullskidlopp och svensexa (för Anton) och jag har varit på möhippa.
Idag har hela dagen bestått av plugg för min del. Avbrutit min fruktfasta igen. Denna gång pågick den över två veckor så det var framsteg och det har inte ballat ur som förra gången. Börjar om ett par dagar igen och då ska jag även växla upp med mina örter också. Fått så vansinnigt ont i min lever som är belastad när jag tagit örter tidigare, men peppar peppar har jag inte haft mer än yttepytte lite känning vid något tillfälle. Vi får se hur det fortlöper.

Anton till höger innan loppet. Han fick galet bra tid. De åkte nästan 5 mil. Så bra jobbat!



Frida äter som ni vet allra mest frukt och grönt. Hon ÄLSKAR att plocka och äta från fruktträd, bärbuskar, tomatplantor, sallad mm
När vi hade hemma några vänner för ett par veckorsedan som vi bjöd på middag (jag åt då endast vindruvor) tyckte de att det var helt otroligt med en 1 åring som sträckte sig efter salladsskålen och plockade och åt massa bladgrönsaker, gurka mm för att "det borde vara så beskt för en så liten". Men jag är så glad att hon får växa upp med riktig MAT. Frukt och grönsaker, Rawfood och mat endast lagad från grunden.
Det är vår tjej det <3

Hon kommer med basketbollen hela tiden för att vi ska kasta den i korgen också hahah. Sötnos.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards