Jennöh

Alla inlägg den 1 november 2018

Av Jennie - 1 november 2018 13:30

De flesta musklerna får jag in rätt fort "ursprung- fäste- funktion".
Men just m. Iliocostalis cervicis, thoracalis och lumbalis vart jag tvungen att rita upp övertydligt för mig själv för att verkligen greppa. Sjukt mycket, men det är bara att kämpa.
"När det är jobbigt och gör ont ger de svaga upp" går som ett mantra i huvudet på mig när motivationen tryter och jag får lust att göra något annat... Och så tänker jag framåt- snart är det plättlätt!

Har i alla fall bara en massagejournal kvar att massera till så det är skönt. Jag får beta av lite i taget när det är så mycket att jag inte vet vart jag ska börja. Det är MYCKET att få till familj- skola- hundar- hästar- jobb- hushåll- klippningar mm.
Jag har lätt att ta på mig för mycket när det är roligt (varit utbränd tidigare som jag fortfarande inte är frisk från men på god väg och livrädd för att hamna där igen). Striktat till kosten och detoxar igen för att hålla fötterna på jorden och hjärnan skarp.

Nu blickar jag framåt och försöker njuta av nuet samtidigt!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards