Jennöh

Alla inlägg den 10 april 2019

Av Jennie - 10 april 2019 20:52

Dag 3 av 90
Har varit i skolan idag. Gått riktigt bra på praktiken och teorin var oerhört intressant!
Har precis skrivit färdigt mina journaler och varit ute och gått. Imorgon em åker jag hemåt igen. Ska in till stan på vägen och köpa nytt läppstift på vägen som smälte i jackan i solen när den hängde vid fönstret häromdagen.
Just nu skriver jag ner mina problem- förväntningar och vad jag ska göra under min juicefasta som alltså ska pågå i 3 månader. Kommer under tiden göra olika reningar, massager, örter och tillskott allt för att stötta kroppen och skynda på processen. Kommer förmodligen bli väldigt smal, men känns inte som ett problem för kan äta upp mig igen efteråt med bra mat!

Den här frukten hade jag laddat upp med i förrgår. Visst ser det gott ut! Vill du följa min detox kan du göra det på min instagram: jennie.hellberg där jag kommer fortsätta uppdatera. Inte lika personligt som här, men känns mycket lättare att skriva ut det så att jag pushas att fortsätta. Tre månader är lång tid att inte äta på! Laddat upp med massa raw food mat jag vill göra sedan. Mums !

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards