Jennöh

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennie - 22 juli 2011 15:16

Vet ni. Igår köpte jag en HTC desire HD. Och det är min fjärde telefon i år... inte illa. Men den här får Jag vara rädd om! :) plus får vi de mycket billigare för det blev något fel förra veckan när de skulle beställa en annan ;) sammanlagt 7000 kr billigare. De bjuder på massa extra grejer i två år osv... (y)

Av Jennie - 11 juli 2011 02:45

Pappa såg en annons på denna jaguar och köpte den samma eftermiddag. Då vart han nöjd! Och ja, jag har kört den   Utan att förstöra något! 


 

Av Jennie - 11 juli 2011 02:29

Hej. Vart i Falsterbo med syrran från tisdag till fredag och det var mycket lyckat!  


Iaf så hoppade jag ET lite igår. För er som inte vet så har han nyligen stått i 9 månader pga hälta på 3 ben. Tur som är så är han ett engelskt fullblod så musklerna försvinner aldrig    och han är 6 år så han är inte så erfaren. Fortfarande unghäst ju. Det mest fantastiska tycker jag, är att jag är den enda som ridit honom. Ok syrran fick sitta på honom en gång    Vart kanske dock 2 minuter innan hon inte vågade sitta kvar.


             

Av Jennie - 11 juli 2011 02:12

Var idag på Galoppbanan vid säve idag. Vart en impulsgrej bara  

Fast står dock inte som funktionär på banan i år. Vart ett tagsen vi gjorde det iof. Känns som igår men var iaf ett par  årsedan. eller fyra årsedan?   alltså jag minns inte faktiskt    Men nej, inte börjar jag väl bli gammal redan??!  Jag spelade dock inte så mycket. Var mer där för att se ETs kompisar och för att det är kul naturligtvis!


 

Av Jennie - 4 juli 2011 10:38

Hejhej! Det var längesen!   


ET har vart frisk ett tag nu ju. ska nog hoppa lite idag. Klättrade igår och galopptränade efteråt. Syrran var med på Top-Gun.



  Dock hade jag bara t-shirt på mig så hade mobilen i bhn, vilket inte var så smart för hade inget "Bakskal" eller vad man ska säga så batteriet blev nog lite fuktskadat    så har nu bytt telefon (igen). Har nog haft 4 stycken bara i år? HAHA!


Åker neråt landet imorgon så ska fixa lite innan ja går ut igen. Hans back on track får göra nytta så länge!   


När vi var i Portugal:

       

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards