Jennöh

Alla inlägg under oktober 2018

Av Jennie - 26 oktober 2018 23:31

Operationen av näsan har gått bra. Ska bli kul (hoppas jag..) o se samt känna resultatet sedan.
Anton har varit med hela dagen och har skämt bort och servat mig hela dagen. Vart Heeelt utslagen efter narkosen fram till kvällen.
Har haft lätt att få ångest-känslor idag och hoppas de försvinner helt efter att jag detoxat mig.... Var längesen jag hade ångest nu. Så obehagligt. Tror det kan bero på när jag känner att jag inte har kontroll över situationen kanske....?

Av Jennie - 25 oktober 2018 19:42

Han har friat!!
Numera är han inte bara min sambo och barns pappa, utan också min fästman! Allt var så fint och perfekt och han överraskade mig totalt!

Ska berätta hur det gick till!



Fortsättning följer...

Av Jennie - 23 oktober 2018 19:18

Av Jennie - 17 oktober 2018 17:43

På't igen! Nu är det alla musklerna som jag ska lära mig... Så att jag vet exakt vilken muskel jag masserar!

Ska berätta en väldigt rolig grej för er snart!!




Färglägger alla bilderna för att få en bättre överblick

Av Jennie - 10 oktober 2018 21:59

Idag är det 3 årsedan jag och Anton träffades för första gången. Det var på Toughest när vi sprang hinderbana i samma lag.
Vi körde rattfulla bara 3 månader efter vi träffades (lärde här känna varandra väldigt bra) där jag blev dömd till fängelse.
Blev sambos och strax efter det fick vi reda på att vi väntade barn. Lilla Frida som nu är 17 månader.
Vi har varit med om så mycket tillsammans på kort tid, men nu är det dags att ta det lite lugnare och få ett härligt flow i tillvaron och samla på mååånga fler positiva minnen... :) Vårat husbygge börjar även att planeras så smått.

Anton längst till vänster för 3 årsedan:



Världens bästa sambo/pappa <3 älskar honom så mycket! Så glad att det är just vi.

Av Jennie - 9 oktober 2018 22:28

Vi fick tillbaka resultatet på osteolig som vi tentade av igår, redan idag- och jag fick högsta betyg igen och väldigt höga poäng. Detta trots att det var väldigt svårt. Så roligt!

Idag fick vi lära oss hals-, och bogmassage! Nu ska vi alltså göra både rygg-, hals-, och bogmassage.

Köpte nya arbetsbyxor idag att ha när jag jobbar, färgpennor att måla med när jag ska lära in musklerna, nagelfilar och skuggpennor (velat ha skuggpennor sedan jag tecknade i högstadiet men inte köpt innan. Några årsedan nu..)
En nagelfil ska jag alltid ha i bilen så att jag kan fila naglarna om de behöver bli kortare när jag åker och masserar. De är väldigt hårda och blir lätt långa vilket inte är praktiskt under massagen har jag känt. Imorgon är det dag 3e dagen på seminarie 3 och ännu mera praktik samt teori.




Saknar min lilla tjej och hennes pappa <3 så tacksam att jag har dem







Häromdagen fick Angel nytt koppel och halsband för Anton hade råkat slänga de hon hade innan.

Av Jennie - 9 oktober 2018 10:45

Vi tentade av hela skelettet igår och sedan körde vi igång med myologi vilket är denna månadens ämne. Handlar om musklerna. Spännande!
Ser fram emot att få tillbaka resultatet senare i veckan på osteologin.
I em är det praktik och en ny muskelgrupp som ska masseras. Fick väldigt bra respons på mina ryggmassage journaler för denna månaden. Kul!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards