Jennöh

Alla inlägg under oktober 2012

Av Jennie - 31 oktober 2012 21:54

Är ju "riktiga" halloween idag, men jag firar till helgen. Köpte lite godis idag trots allt.

Ser typ ut som ett svart FÅGELBO MED ÄGG I ???

Av Jennie - 31 oktober 2012 14:08

Köpte Moroccanoil för några veckorsedan och det är verkligen super! :)
100 ml för 359 :-


Är ett nummer som ringt mig några gånger nu men första gången kunde jag inte svara för jag jobbade, men när jag sökte på det så hittade jag ingenting..

Man har ju hört så mycket så är livrädd att de ska vara något "lureri" så satte namnet "spam" på de så jag klickar de varje gång. Hoppas de inte e någon som känner mig... Haha!

BTW sitter i köket nu o en valp kom upp för soffan!!! Ramlade dock ner innan jag lyckades komma fram :( fast den ser glad ut ändå ;D

Av Jennie - 30 oktober 2012 11:51

Jag och Emma efter Göteborgsvarvet i våras!

Av Jennie - 30 oktober 2012 10:52

Köpte ett par nya skor igår att ha på gymmet, för att sen åka till en annan "proffs-affär" och köpa ett par löparskor att springa med ute, där de kollar vart på foten som har mest tryck och så filmar de när man springer på ett löpband så att man får se och disskutera.
Köpte mina gamla löparskor där och de har vart GRYMT bra! Har tom fått stå ut med 3 Göteborgsvarv så de är rätt slitna kan man säga hahah....

Men iaf. När jag sprungit i 10 min började tårna domna bort och efter ett tag kändes det så obehagligt så fick avbryta xD så blir till att lämna tillbaka dem idag lr i morgon och kolla efter ett par andra! :) kanske en storlek större..?

Löparskor ska ju egentligen vara en storlek större än man vanligtvis har men jag hade lite bråttom så provade dem knappt. Får ha mer tid på mig nästa gång ;)

Av Jennie - 30 oktober 2012 10:22

I december packar jag och Nambi bilen och åker till Stockholm, för att hon ska ställas ut. Nu ska hon gå första gången i juniorklass!! :)

Bild 3- första utställningen

Bild 4- andra utställningen

Bild 5- Nambi ca 7 veckor.Tänk att det lilla trollet kunde bli en sådan skönhet.. :)

Av Jennie - 24 oktober 2012 22:15

 

 

Nu är Ebbas valpar 3 veckor. Fler bilder finns på

 

hafveledsprazskykrysarik

 

 



   



 
 

Av Jennie - 24 oktober 2012 11:31

Ikväll kommer det upp bilder på Ebbas valpar. De blev i förrgår tre veckor och igår rakade jag deras nosar och klippte deras klor. De växer som bara den och häromdagen så släppte vi ut dem i hagen i köket där de nu ska få vara. De har börjat leka och brottas en massa! :P


Kommer även tråkiga nyheter om ET..

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards