Jennöh

Alla inlägg under september 2012

Av Jennie - 26 september 2012 03:45

I förrgår 24 september fick vi nya små liv här hemma. Ebbas beisar fick nämligen se dagens ljus för första gången! Det blev två tikar och en hane!  



Ligger i sängen o kollar på TV med jordgubbsansiktmask och tandblekningsmedel. Använt samma märke  på blekningsmedlet hela tiden och den fungerar kanon. Kanske inte behöver bleka tänderna egentligen eftersom att redan innan ja ens hade en tanke på att bleka dem frågade folk om ja hade blekt dem.. höhö inte för att skryta!     haha nää men min pojkvän gjorde det så då ville jag också prova... 



Har inte blekt tänderna på nästan ett år (lite mindre) så för några veckorsedan när jag skulle starta morgon och kväll i två veckor har jag bara gjort ett par gånger i veckan, om ens det, men nu ska jag köra på ordentligt så jag gjorde tre behandlingar nu i kväll med en stunds mellanrum bara för att få en snabbstart. Kanoners!


I morse fixade jag naglarna och nu ikväll ansiktet. Stod och granskade varje milimeter i ansiktet och tog bort de porer jag hittade, men har inte mycket av den varan.. sedan skrubbade jag hela ansiktet och la på den vanliga masken och efter en stund jordgubbsmasken.


Sköljde precis ur det nu


Aldrig använt den innan men hade i den dubbelt så lång tid än man skulle så fick skölja rätt många gånger innan allt gick bort eftersom att det stelnat en del haha!


Köpte den för lääängesen så nu blev det äntligen av att jag använde den. Brukar jämt köpa på mig saker utan att använda det, men brukar ju som sagt använda en annan som jag använder regelbundet så blev inte av.. Har flera stycken.


Sist av allt kletade jag i alla fall på lite kräm och sköljde tänderna med FLUX så nu känner jag mig superfräsch!   





Klockan är snart fyra, jag ska upp om tre timmar och fixa stallet eftersom att jag ska därefter köra syster till skolan, hem och göra mig i ordning och sen dra till jobbet. Efter det skall jag lämna in bilen på service som började krångla häromdagen och sedan blir det MER KALAS!!


Av Jennie - 23 september 2012 14:29

 LÄNGTAR tills mitt hår blir lika långt och tjockt som det var förut innan jag förstörde det!!

 

 


                                                                    

 

 

      

 

 

 

Skall köpa Moroccan olja som en kompis till mig sagt skall vara jättebra! Eller jag provade den också och det var den. Just nu har jag silikondroppar och tycker det funkar rätt bra, men läste att det at det inte skulle vara så bra för håret..?




 

 





Usch vad kallt det börjar bli att jobba nu.... Plockade fram både vantar och halsduk häromdagen och letar nu efter en vinteroverall till Nambi eftersom att hon tyvärr har så lätt för att frysa. Är så med de flesta småhundar framförallt tror jag...? Även stora korthåriga raser naturligtvis..



116345-264116345-258116345-272





http://hafveledsprazskykrysarik.bloggplatsen.se/




Av Jennie - 20 september 2012 15:03




hurra hurra hurra!!!

Av Jennie - 3 september 2012 00:41

Var på Backamodagarna i lördags och efter det på kalas hos Martin! Var nere en sväng och badade med Nambi igen som förra helgen, men sedan blev hon så frusen så fick värma henne med en handduk..    Fast det var soligt så hon torkade snabbt..    


   

      

 

      

Av Jennie - 2 september 2012 22:19

Var på utställning med Nambi förra helgen. Hon fick Hp och blev BIR. Duktiga Nambi! Efter det gick vi ner till sjön så hon fick sig ett dopp   


 

          

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards