Jennöh

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennie - 31 maj 2013 18:08

   

Av Jennie - 30 maj 2013 13:10

Idag kl 20.00 på TV4 kommer en Svensk Dokumentär från 2013 som heter

"Hundens Sämsta Vän" som jag ska se.


Svensk dokumentär från 2013. I byn Ställdalen i Bergslagen hittade man 50 hundar i en trerummare. Åtta av dem var döda. Det är bara ett av alla vanvårdsärenden som uppdagats på senare tid. I programmet medverkar personer som genom sitt yrke kommer i kontakt med vanvårdade djur. 

 

http://www.tv.nu/p/13053020002100tv4?popup=true

 

Även i natt kl 00.00 för er som inte hinner till kl 20.


.                                                                            .  

Av Jennie - 29 maj 2013 14:33

Beställde nytt Schampo, Balsam och hårinpackning för några dagarsedan och fick hem det igår. Har kört med Moroccanolja ett tag (är inne på flaska två) men fick med en provburk och ett annat balsam så det kan Carin få eftersom att jag redan har över 3 LITER nu... ;)

1,5 l i varje. En flaska kostar vanligtvis 600 :- men det fick jag båda för. Jätte nöjd!

Har pluggat engelska och ska sova middag nu då jag har ont i både huvud och hjärta och måste börja lyssna på kroppen bättre så jag blir frisk snart :D

Av Jennie - 28 maj 2013 19:55

Känner mig ambitiös som har köpt engelska grundkurs plus en extern dvd läsare så att jag kan öva på min engelska, då jag absolut inte är så bra på engelska som jag borde vara!

     Satt och pluggade en stund igår kväll och ska göra det nu också. Rätt kul faktiskt, haha!


Jag har fortfarande ont i hjärtat.. Var på restaurang & bio med Emma och Nina i lördags för att jag inte ska anstränga mig något och börjar bli väldigt trött på detta, men mitt immunförsvar är inte på topp så jag åkte med världens dunderförkylning och är fortfarande snuvig plus ont i halsen nu också... 


Tur att jag har annat att roa mig med nu då medans jag väntar på mat av Fredrik...   är vrålungrig så jag får ta avokado och kräftstjärtar så länge, JÄTTEGOTT!  


     



En annan sak jag passade på att göra var att boka färgtid till håret! Hade rätt lång utväxt & det färgade var mööörkbrun toning med aningen rött i, så jag vet inte riktigt VAD för färg jag hade! Håret är dock lite ljusare i verkligheten. Detta är ändå relativt lik min naturliga hårfärg så tanken är nu att jag ska sluta färga håret och endast göra blonda slingor emellanåt så att det successivt blir blont. Alltså NATURLIGT blont. Inte tillbaka till det ljuuusa jag hade för ett årsedan. Fyyyy............ Mitt år håller fortfarande på och reparerar sig efter otaliga blekningar och plattningar.......................       Ska kolla efter gamla bilder någon dag!

 

Av Jennie - 25 maj 2013 14:36

 

 

.                     Klicka här!!                         .



 

Av Jennie - 23 maj 2013 22:52

 

 

 

Bilderna kommer så fort internet samarbetar......

Av Jennie - 21 maj 2013 23:45

Tog sommarbilder på hundarna idag, som kommer upp i morgon. Plus får jag inte göra någonting nu pga hjärtat, så jag hjälper Sofia med ridningen istället, och visst börjar det arta sig!  

     Heidi får också vara med och titta på så länge...  


                 

Av Jennie - 19 maj 2013 20:30

.                                  Tack Emma, du är så snäll                                   .

.        Efter det som hände så kommer världens bästa Emma med detta, vilket lättar upp tillvaron        .

       

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards