Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 30 november 2010 21:08

 


Har visst slarvat. Och ja det beror på att ja åt som fan i söndags...


Men nu skall jag skriva ner viktiga saker till ett prov som vi har på torsdag och sen skall jag träna jumpstyle och "dansen" till idrotten...   


Rekommenderar ingen att vara med någon annan när ni är i ett förhållande. Dvs otrogen!!

Tom ett halvår efter tjötar de om det! 

Och så tycker de att de själva är dåliga..?   


Och sen så får man nästan inte göra någonting för att de tror att det ska hända igen (för att det har hänt x ggr). Man skulle säkert vara likadan sj..? Att vara otrogen är bara fittigt och dumt!

  


Jag ska iallafall försöka bli plugghäst snaaart...   nationella prov i matte nästa vecka!Man har ju MASSOR så här i slutet av terminen! Inte ok!


Men helt seriöst hur svårt kan det vara att banta?

1. Ät inte "skit".

2. Lev på V***** och SOPPA och 2 ägg

3. Rör på fläsket.

Inga konstigheter alls ju! Ändå är det så svårt..?


Men nu ska jag roa mig lite mer...  

Av Jennie - 29 november 2010 22:57

Finns massa uppgifter jag inte gjort ju, och vi har nationella prov nästa vecka. Måste hinna jobba klart och repetera.. Har glömt nästan allt eftersom jag inte öppnat matteboken på att bra tag!


Har ett långt "uppehåll" mitt i terminen ser det ut som oxå. LATA MIG! (a)




Visst känns det frustrerande när man inte räcker till!?!!

Ska jag fira nyår i Stockholm eller Göteborg..?

Återstår att se!

Tror dock det blir här nere..?   


Nä uscha uscha måste springa in i duschen nu. Blir gymmet med fordonskillarna imon kl 10. Trevligt!   


 

Av Jennie - 29 november 2010 22:40

Glögg alltså   


                                          


Har bara hinnut spraya snö fönstret och ställa upp en ljusstake i mitt rum än så länge... Ser inte så fint ut HAHAH

Lite för mycket snören och pinnar från persiennen ännu oxå  och så ser det lite tomt ut..?


 

Av Jennie - 29 november 2010 14:48

Nude/hudfärgad: Avslappnad, har inget att dölja. Nude- eller hudfärgad bh vittnar om en naturlig, jordnära och öppen personlighet.

tt: Passionerad, energisk och driven. Inte blyg eller rädd för att fråga efter det hon önskar. Humörsvängningar och behov av dramatik ingår också i personligheten.

Rosa:
Romantisk, snäll och i behov av ömhet. Feminin, känslig och allt annat än en ledargestalt.

Svart: Stark och sensuell. En väldigt passionerad person med subtil charm.

Vitt:
Oskuldsfull men öppen för förslag. En person som väljer vit bh är en uppmärksam elev.



Jag tycker inte att det låter så rimligt iaf.

Beror ju på vad man har över så att det passar med de andra kläderna oxå  

Av Jennie - 29 november 2010 14:31

Och bara för det så slutar vi klockan 5 idag.

Gilla inte!

Men å andra sidan har vi sällan dessa lektioner så det är rätt lugnt trots allt..  


Blir sen hämtad i Ytterby och ska köpa ut mer lugnande till ET!


Skall träna imon med skolan oxå. Fast då blir det ett jobbigare pass. Gilla lite mera..  

Av Jennie - 29 november 2010 13:19

Det trodde ni inte va..?   Har precis börjat men det går framåt må ni tro  


Det där dem "glider" är shuffle och där de mer hoppar är jumpstyle.

Det är ganska jobbigt faktiskt höhö..   


Av Jennie - 28 november 2010 19:43

Suddig som fan! Men vi bryr oss inte...   

Jay, Minnah och Olle


Av Jennie - 28 november 2010 02:02

                                   


Jag har haft fullt upp hela dagen som vanligt och kom nyss hem från Göteborg. Spenderar en hel del tid där nu för tiden..


Vi gick igenom Nordstan till nästa buss och då satt några från IDOL där och skrev autografer och var där alltså en hel del folk. Det var Jay, Olle och Minnah.

Lägger sen kanske upp en ful liten bild jag hann ta   


Följer inte idol nu som när man var mindre. Inte så spännande längre liksom, plus att man sällan sitter ner en fredagskväll framför tvn..?   Gjorde jag dock igår, fast då var klockan 23 och det typ slut.




När jag kom hem nu har folket hunnit jul pynta massa så riktigt mysigt här   


Det enda jag gjort på mitt rum är att spraya snö på rutorna, men kom massa på datorn så blev till att tvätta de oxå!


Hoppas alla haft en trevlig helg iallafall!


1:a advet imon!   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards