Jennöh

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Jennie - 11 november 2010 22:39

        

Jag ska börja plugga.. Varför jag är taggad just nu beror på..... ingen aning? Men kan vara glad åt det för stunden och hoppas det håller i sig. Finns så mycket jag vill göra nu! Men jag är ju jävligt smart egentligen så varför inte ta vara på det?   

Av Jennie - 11 november 2010 21:46



  Jag blir gottesugen ibland, javisst. Men när jag väl köpt det är det inte alls så gott som jag tror så jag ger bort grejerna till de andra. Jag klarar mig mycket bättre på frukt och popcorn  


Jag köpte en paradisask till mig och syrran idag (hoppas inte Ninus läser detta  ) för 60 spen, men jag kan inte mer än äta ett par stycken o sen ger jag bort resten. Slöseri med pengar för så är det jämt... Tror inte jag tycker om godis längre (Y) men ändå lurar jag mig varje gång att tro att det ska va gott

Av Jennie - 11 november 2010 15:41

   ...börjar nästa vecka  


Har sagt det förut och säger det igen!

Men denna gången är det på riktigt   

Skall börja bränna fett (kan börja redan i helgen) och leva mest på soppa och vatten! Får ej förtära något godis eller andra onyttigheter.

Måste även grejja mer med ET.


Sist men inte minst så ska jag bli bättre i skolan! Det är ett måste och nu skall det bli verklighet. Har så lätt för mig att jag blir så fruktansvärt lat, men nu jävlar! ^^

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards