Jennöh

Alla inlägg under maj 2017

Av Jennie - 23 maj 2017 12:46

...som tror att en graviditet är lika med bye bye till din forna kropp- så behöver det inte alls vara!
Jag var en bland dem- som trodde att man automatiskt skulle se ut som ett berg och underlivet känner man inte igen efter en förlossning och man kommer aldrig känna sig som vanligt igen och man går upp 25 kg och behöver banta massor sedan osv osv...

Jag gick upp 6.5 kg under min graviditet och dagen efter såg mitt underliv ut precis som vanligt.
Så här såg min kropp ut bara en vecka efter förlossningen. Idag, drygt två veckor senare känner jag mig nästan som innan graviditeten. Min navel håller på att jobba sig inåt igen, men är snart som vanligt igen.. ;)
Ska bara bygga mer muskler igen då jag varit ganska inaktiv.
Sen har jag ju schyssta amningstoppen på mig, men bara nonchalera den hahah



Ovisad bild som höggravid :) (då visste vi inte om det var en pojke eller flicka)



Tänk att denna goa tjejen låg där inne... :) <3
Hon är nöjd och glad i stort sätt hela tiden. Så härligt!

Av Jennie - 22 maj 2017 20:56

Blev en hel del spring under ihopsläppet i förrgår och en av treåringarna sprang rakt igenom tråden, men stannade precis utanför så var bara att släppa tillbaka den igen. Fairfight tar som vanligt på sig ledarrollen. Nu är han visserligen äldst med sina 5 år, men han tar på sig den oavsett ålder på de andra hästarna.
Hans mamma var ledarsto i den stora flocken han gick i som åring och han har så bra självförtroende så tror helt enkelt att det faller sig naturligt för honom..

Av Jennie - 20 maj 2017 09:53

Ligger i sängen medan sambon fixar helgfrukost. Om en stund kommer en kompis som jag ska fixa håret på inför Gbg-varvet. Blir inget varvet för mig detta året heller, men är väldigt taggad inför nästa år! Sprungit det fyra gånger tidigare tills att jag ju åkte på hjärtsäcksinflammationen.. Mjukstartar med midnattsloppet i augusti. Då är lilltjejen tre månader <3

Blir solning på altan efter frukost och senare i eftermiddag ska Fairfight släppas ihop med några två-, och tre åringar på bete så vi åker inte in till stan och kollar varvet!

Av Jennie - 11 maj 2017 14:48

Idag är lilltjejen (vi har inte bestämt namn ännu...) en vecka gammal.
Under tiden som hennes pappa var iväg och gymmade passade hon och jag på att ta en ganska lång promenad med hundarna. Hon har precis käkat så nu är det vår tur att äta!

Av Jennie - 8 maj 2017 05:16

Godmorgon
Som rubriken lyder fick vi en underbar liten dotter 4 maj.



De nyblivna föräldrarna när vi skulle åka hem :) Jag och sambon.

Av Jennie - 1 maj 2017 18:24

Väldigt käck hylla att ligga på tycker Angel!   

Idag har jag mest legat ute i solen medan sambon fixat med min bil.
Igår åkte vi runt till fyra olika mataffärer för att hitta Kinesisk fem-krydda vilket vi fann tillslut och lagade god mat och cheesecake (socker-, gluten-, och mjölkfri)

Helt underbart härlig helg!    Gillar när han är långledig! 

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards