Jennöh

Alla inlägg under mars 2012

Av Jennie - 9 mars 2012 01:44

Det går jättebra med Nambi och hon är ett riktigt litet busfrö med ett otroligt fint psyke och stor personlighet som är nyfiken på det mesta!  

Idag (torsdag) har jag haft henne i två dagar.

Hon kommer bli en kanon hund!   



Sätter ett skärp runt magen och så ligger hon i tröjan t.ex när jag diskar, sitter vid datorn osv. Hon sover i tröjan nu också. Hon försöker kravla sig in i tröjan när man håller henne. Varmt och skönt ju! Sätter jag mig på golvet hoppar hon upp i knät. Samtidigt är hon inte rädd, utan bara älskar att ha närhet...? Kittlas lite när hon rör sig, men det är lugnt...    (har tunt lager ansiktsmask i ansiktet, därav vit..)


   

Jag och Nambi råkade sova middag efter ja kom hem från skolan idag.

Av Jennie - 7 mars 2012 22:50

Hämtade Nambi igår och det går jättebra!              

Av Jennie - 5 mars 2012 19:35

Har varit hemma hos Mattias och pluggat massor både igår och idag. Gjorde det även igår och kom hem klockan 4 i natt. Sedan sov jag 3 timmar och upp igen. Gick så himla bra!   

Måste sova ordentligt så jag inte är jätte trött i morgon, för måste ordna lite grejer eftersom att Nambi flyttar hit i morgon!   Ringer o fixar med försäkringar o pengar mm. 


Precis som ja sagt innan. Bara hon är frisk så är det lätt värt väntan! Hon klarade besiktningen idag och i morgon är hon åtta veckor och flyttar hem till mig   


 

 

Av Jennie - 2 mars 2012 13:51

Helt fantastiskt fint väder idag!

Typ överlycklig för jag var i klar i tid med uppgifter och det har aldrig hänt förr... (Y) Så fick sluta 2 timmar tidigare också.


Men hade en jättebra helg förra helgen då jag fyllde år!

Kalas på fredagen, GHS på lördag och på kvällen fest. Hade sedan ett till kalas på söndagen. Älskar o fylla år för man får så mycket fina saker! Fast det känns som att jag fortfarande är 18..


Tänk vad iden går fort! Har redan gått drygt en vecka! Men denna helgen består av plugga plugga plugga och jobba... Ska även träna!   Det gillar jag iaf... Börjar bli springsugen nu när solen och värmen kommer!!! Kanske blir en runda idag? Har inte sprungit på 3 månader (och då sprang jag 3 gånger..) och snart är det dags för Gbsvarvet! 21km.

Förra året tränade jag en gång innan, och året innan det, när jag var 17 år och skulle springa varvet tränade jag

3 gånger innan. Vad är det här? Måste förbättra mig!

Ska försöka få tiden 1.55 typ detta året. Förra året fick jag 2.04 Kanske tränar fyra gånger detta året då..? haha!



Här är Nambi 7 veckor:


       

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards