Jennöh

Alla inlägg under december 2018

Av Jennie - 28 december 2018 21:29

Har tänkt sååå länge på att köpa sådana här och nu gjorde jag det tillslut!
Så himla käckt!



Och ikväll har vi roat oss med att blåsa bubblor...

Av Jennie - 25 december 2018 22:28

Frida fick bl a ett eget lekbord med tillhörande stol, olika spel, målarböcker och pennor, massa kläder, dockvagn och dockkläder med mera så nu har vi ordnat så att hon har fått ett eget rum där hon kan ha sina saker, som ju inte kommer bli färre under åren!

Av Jennie - 25 december 2018 10:31

God Jul i efterskott sas.
Våran dag var perfekt. Först bad i Lerum. Sedan lite julafton hemma. Kalle Anka och presentöppning hos mina föräldrar med lite gott som sedan avslutades hos kusinernas föräldrar som bor bredvid oss.

Vi hade även lilla jul med Antons familj i lördags. Söndagen var otroligt härlig och lugn hela dagen igenom och med uppesittarkväll mm.

Frida har fått sååååå mycket fina presenter! Även jag själv och Anton.

Denna häftiga bilen fick hon bl a. Gas, back, tuta samt massa musik som finns på den. Man kan dessutom koppla in och spela egen musik. Så ball!

Av Jennie - 16 december 2018 19:01

Den här slowjuicern kostar 5999:-, men kan nu bli din för 3999:- med rabatten som är innan jul!

Idag har jag gjort ananasjuice. Det var himmelskt!!

Sedan gjorde jag en blandning på 1 ananas, 1 apelsin, 3 morötter och bladspenat. Blev också helt underbart gott!!

Nu har jag inte ätit på 1.5 vecka, utan endast juoicefastat på pressad frukt och grönt. Sedan ska jag vattenfasta (endast dricka vatten) & torrfasta (innebär att man varken äter eller dricker) några dagar. Detta för att rena kroppen så mycket som möjligt.
Jag har redan och kommer såklart tappa i vikt, men det är inget jag oroar mig för. Det går jag upp igen sedan när jag börjar äta igen tänker jag. Nu ligger vågen på ca 54 kg till mina 171 cm.
Ska berätta vad jag häller i mig under en dag!

Av Jennie - 13 december 2018 09:57

Hej
Imorgon har jag inte ätit på en vecka då jag är under detox. Endast druckit pressad juice och olika örter/tillskott.
Nu har jag beställt en ny Slowjuicer som jag väntar på med spänning. Eftersom att jag ska juica mycket framöver vill jag ha en som är bättre än den jag har. Hurom har fått bra recensioner och detta är den nya 3e generationen i denna modellen. Helt exalterad och väntar med spänning!

Nu ska jag juice fram till början av januari. Blir ingen julmat för mig i år hahah

Av Jennie - 6 december 2018 01:01

Här masserar jag på HalmstadTravet. Gårdagens praktik.

Av Jennie - 4 december 2018 07:44

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards