Jennöh

Alla inlägg under februari 2018

Av Jennie - 27 februari 2018 06:46

Godmorgon
I förrgår fyllde jag 25 år och dagen var helt perfekt från början till slut. Massa familjemys på morgonen med sång, presenter och frukost. Sedan fick jag oväntat besök från Helsingborg som jag inte träffat på jättelänge, Tobbe. Efter det kom svärföräldrarna och Antons syster på kaffe och lek med Frida innan vi hade lite kalas för mig. Önskade mig bl a en Cykelstol till Frida så att vi kan cykla en massa nu när det snart blir varmare. Det ser jag fram emot!




Så här såg jag ut förra året när Frida låg i magen..

Av Jennie - 24 februari 2018 23:54

Idag tränade jag med Malik i den snötäckta gräspaddocken. Först fick han springa av sig lös och sprang som en galning. Sedan linade jag honom över ett litet hinder och presenning.
Angel var också med men satt i bilen under tiden jag hade ute Malik. Blir lite för kallt för henne annars.
Ikväll har vi haft myskväll.




Igår träffades vi gamla stallgänget från förr hemma hos Hanna. Den ena har köpt en ny liten valp som var super charmig.

Av Jennie - 10 februari 2018 21:29

Carin tog en bild på Frida och så kom jag med på ett hörn. Ikväll äter vi sushi och annat gott samtidigt som vi kollar på film.

Av Jennie - 6 februari 2018 05:52

I söndags åkte Anton och hans kompis Borås Ski Maraton och vi flickvänner var med och hejade på. Frida var förstås också med    Vi är inte med när de åker Vasaloppet så jag passade på att ta med mig kameran. Alltid kul med bilder! Här kommer ett litet urval. Duktiga killar vi har! 

På lördag är det dags igen, men då är jag, Frida och Angel nere i Malmö. 


Jag gick upp tidigt med Anton idag och är så pigg. Ska göra iordning ett stort glas ljummet citronvatten och titta lite på nyhetsmorgon innan vi startar dagen.


 


Här har vi min sambo   

           





Hans kompis :)


     


Av Jennie - 2 februari 2018 10:26

 

Godmorgon 


Till frukost blev det sellerijuice- supernyttigt! Och snart blir det fruktsmoothie. Ska sedan skriva inköpslista och storhandla, åka och köpa färskfoder till Angel, samt luncha för hästarna. 


Hoppas ni får en bra dag! 


Jag och Frida igår morse   Hon blir 9 månader i övermorgon. 

    

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards