Jennöh

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennie - 7 mars 2013 10:02

Jippi idag har jag och mitt körkort 2 årsdag   


Det firade jag genom att kl 8 i morse när andra var på väg till jobbet/skolan gick jag och Sofia ut på löparspåret..


Andra löparrundan på ett halvår blev idag 7 km. Kände mig lite trött i vänster knä i slutet, men annars kändes det rätt bra för att inte ha varit igång på länge. I början gjorde det ont i vänster fot, men till min glädje försvann det ganska snabbt!   Har nu duschat och tryckt i mig frukost.


För att hålla lite koll ställde jag mig på vågen och den visade 59,4 kg, så snart är jag tillbaka på banan...

 

Sedan vill jag bara påminna om att stretcha stretcha stretcha!!!

 

Nu laddar vi!!!!!!!!

     

Av Jennie - 5 mars 2013 09:37

Hej!


Nu är det hög tid att damma av löparskorna! Det gjorde jag faktiskt i förrgår och sprang 5 km. Jag tog inte tiden, utan efter en vila på 6 månader är det bara fokus på att komma igång lite smått. Har ont i höger foten vilket jag haft i några veckor och jag vet inte alls varför faktiskt. Lite bekymmersamt...   


Mina ena löparskor går i tvättmaskinen nu och mina andra står i hallen, egentligen redo att SLÄNGAS, men ska köpa ett par nya först. Antagligen nästa vecka. De skorna har redan sprungit 3 Göteborgsvarv och kommer inte att få köra ett fjärde varv utan nu är det dags att titta efter ett par nya! 


Man blir faktiskt otroligt peppad att springa när det blir varmare ute och solen kommer fram!!!   


LOVE IT!!

 

Jag och Emma förra året


Emma <<<  >>> Jag

 

 



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards