Jennöh

Alla inlägg under mars 2014

Av Jennie - 31 mars 2014 09:31

Visst börjar han bli snygg! Överbyggd lite här och var, men man börjar som sagt se på´t ungefär hur han kommer att se ut senare. 


Och snart ska han iväg på hingstbete *snyft*   


 

Av Jennie - 30 mars 2014 18:12

Hade trevligt i fredags men man undrar alltid dagen efter varför man gör det... är typ aldrig ute längre och nu lär det dröja till nästa gång! :)

Av Jennie - 30 mars 2014 13:39

Satte upp extratråd nu så att Heidi kan gå i hagen bredvid de andra ibland, men att de inte kan gå ända fram till varandra men ändå gå relativt nära -är ca 3 m mellan staketen.

Ser ni förresten hur överbyggd Fair Fight är hahah! Snart blir han två år.

Av Jennie - 28 mars 2014 11:34

Idag vaknade jag tidigt av vår kära SOL!! Satt på hästryggen redan tjugo över sju.
Färdig i stallet och nyduschad och klockan är bara halv tolv. LOVELY!

Av Jennie - 25 mars 2014 11:17

Har löshoppat alla hästarna nu. Gjort det några gånger i år. De tycker alltid att det är så roligt och de har varit duktiga idag allihopa!
Kul att se Fair Fights potential! :)

Bilden är på ET

Av Jennie - 24 mars 2014 18:38

 

 

Hej


Har precis varit ute på promenad. Hade ingen jacka eller vantar så mina fingrar var helt vita.. ajaj   

Ska precis hoppa in i en varm go dusch och ni kan ju gissa vad jag ska tvätta håret med- bikarbonat och äppelcidervinäger SÅKLART!


Vad är schampo liksom??  

Mitt hår har varit otroligt risigt hur mycket inpackningar och balsam jag än haft, men nu har jag hållt på med detta ett tag och det börjar verkligen bli skillnad på mitt hår!! Så himla roligt när man märker resultat!


Brukar även ta en klick kokosolja i handen som jag smörjer in där håret är slitet. Super! Inte alls som olivoljan som jag inte får ut hahah!

   


 

Av Jennie - 21 mars 2014 10:27

Jag har blandat min deo och lagt i en liten marmeladburk.
Jag gör endast lite i taget.
1 msk kojosolja
1 msk bikarbonat
1 msk majsstärkelse (eller potatismjöl)
Jag använder mig av potatismjöl.
Hållbarhet: minst 6 månader.

Måste säga att den här deodoranten fungerar långt över förväntan!! Använt den i en vecka nu och jag kommer ALDRIG köpa en deodorant igen!
Prova själva!
(Jag har min deodorant i sovrummet så att den inte smälter. Då lägger sig kokosoljan ovanpå och du måste blanda på nytt)


.

Av Jennie - 17 mars 2014 12:28

Nu är jag visserligen inte allergisk men tipsar om det ändå ifall någon vill prova!

Printat från fb:

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards