Jennöh

Alla inlägg under mars 2011

Av Jennie - 30 mars 2011 23:36

Hej. FAN vad jag är trött. La mig kl 3 igår "kväll" och försov mig (så klart). Men har pluggat psykiatri (har prov imon). så typiskt mig att börja dagen innan och jag kommer inte ihåg mkt..........    framförallt inte när hjärnan går på LÅGvarv.

Och imorgon måste jag göra nästan ett HELT KAPITEL I MATTE på 1 timma för har provet på fredag + ett idrottsprov som jag ej börjat med ännu. Livet är ju bara så -------------------------- just nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Läraren bad tom att få prata med mig idag för hon är lite "orolig" för mig. Fler lärare som påpekat detta -.-


Menmen... IDAG är valparna 1 vecka gamla! Satt och mös med en när jag pluggade förut. Fia litar jätte mycket på oss så blir inte alls orolig.

Himla duktig morsa är hon!   De börjar bli ganska stora nu!   


 

   

   

Av Jennie - 29 mars 2011 16:36

Tjaa. Slutade en hel timma tidigare idag.

Jag misstänker att jag och Kristine har råkat trycka ut 50-75 st papper i skolan när vi skulle skriva ut papper till mig att träna på.

Men iaf. Ska snart byta om för ska dra och klippa alldeles strax! Jag trodde jag var pank eftersom att jag konsumerat e del det senaste! Men hittade nyss flera hundra här. Ska fortsätta klippa. Pengarna bara växer!  

Mycket pengar för lite jobb. Det är sånt vi gillar! 


 

Av Jennie - 28 mars 2011 13:24

Hej. Sov typ 13 timmar idag. Behövligt!   Tur att ja hade Ninas bil så ja kom till skolan för vaknade 30 minuter efter att bussen kom. Tur att jag började sent idag. Tur oxå att jag slutar tidigt idag och tur att det är så fint väder idag som kommer ställa allt tillrätta. Synd bara att jag har dubbelt så mycket att göra än alla andra i skolan...

Jävla skit dag!   


Gött att man slutar om typ 30 min iaf!

Av Jennie - 26 mars 2011 19:48

Kom precis hem från ett 20 årskalas och ska göra mig iordning lite mer nu för skall ut med några lite senare. Känner på mig att detta kommer bli en

bra kväll! 


Har stressat från att ja vakna till nu att ja kom hem. Lämnar tillbaka Ninas bil imon eller nåt.


Vad sägs om plattången i högsta högg nu!  


Ååh syster är ff i sthlm. Har ej snackat med henne idag faktiskt...   

 

Av Jennie - 26 mars 2011 10:04

Hej. vaknade vid 9 idag. Ätit lite men ska snart sova vidare! Nina gjorde att ja inte kom hem förrän 5 i morse + att hon nästan gav mig och Snigel tinnitus med sitt skrik i baksätet som skär i öronen. Good.... Känner mig inte ens trött fastän ja typ inte sovit på 3 veckor?   Knäppt!! men eftersom att ja ska ut i kväll är extra sömn behövligt! Vart ju även uppe 4 igår morse och skjutsade pappa och carin till tåget i gbg. Men fan... känner mig trött nu och fryser så blir till att sova bort denna dag till kvällen. -.-

Tack....

Av Jennie - 24 mars 2011 21:02

Nåväl. 3e gången ja sprang i år och sprang drygt en mil. Först i "stan" och sen när ja nästan kom hem så sprang ja upp i skogen på grusvägarna/motionssåren  Känns lite kasst när man inte är i form men det kommer gå fort känner jag. Känns inte alls jobbigt!  


  


Vart tvungen o städa mitt rum lite för det ska va någon visning här imorgon när vi inte är hemma.   Men nu ska jag och Carin kolla på film  Vi ska upp vid 3 i natt för de ska åka till stockholm och jag fick uppgift att skjutsa de till tåget... FAN jag som redan är så sjukt trött. Höll på att somna vid halv åtta redan?! när jag pluggade  .... lr aa.. jag gjorde 2 mattetal. Det var allt!


 


     



Sen blir det sooovtajm!!! i min sköna gröna säng..


Av Jennie - 24 mars 2011 15:20

Halloj. Har vart ute med ET i 1 timma och 10 minuter, Inte illa!   Han vart rätt duktig idag! Fast KAN det bero på att jag drogar han först...?

Fast nu har jag en hemlighet.... Vågar ja berätta? Vill inte för då känns det mer på riktigt.... och det SUGER!! Men vi fortsätter kämpa!


Menmen: Snodde lite filmer hos Philip idag på vägen hem

innan ja lämnade av Ida  


 

 


Nyss inkommen från stallet så ser väl sådär lagom fräsch ut!   Inte bästa vinkeln heller! Man brukar se så fet ut underifrån....    meeen whatever. Bara gö nåt åt saken helt enkelt! Man får visa sina dålliga sidor oxå... ^^

   

Av Jennie - 24 mars 2011 00:37

Tjaa. har egentligen 2 prov på fredag, men ska komma på nåt sätt att skjuta på ena provet...

Marcus var hos mig ett tag innan jag drog till Fredrik. Sedan släppte ja av honom på vägen. Blev dock en liten omväg!   


Men innan jag och Marcus stack så fick vi 2 valpar och när ja sen kom hem hade vi fått 2 till. 2 tikar och 2 hanar. Gulligull!!!    Allt gick väldigt fort! Det mysiga är sen när de är ett par veckor och man kan sitta med de i soffan osv osv


 


Ska snart sova. nooo stress!!! massor att gö bara! ;) natti!    Hör valparna nu också för de ligger precis utanför mitt rum     

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards