Jennöh

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie - 31 oktober 2010 15:40

Patrik



   

Christoffer



Japp! Så här fina blev de iallafall!  

Av Jennie - 31 oktober 2010 14:45

Ingen har väl missat att man ställde bak klockan 1 h i natt?   

Åkte iallafall till Nödinge igår efter en liten förfest som vi inte hann stanna så länge på.


           Emma & Nina på bussen




         


Vi såg en packat snubbe på bussen oxå... Klockan var här inte mer än drygt 23 och ja fick tyvärr inte med de roliga bilderna... Men aa. Fullt med hår i ansiktet hade han iallafall.

Av Jennie - 30 oktober 2010 20:18

Ok. Blev sent i kvl, men Samad ringde o snacka om nån fest i nödinge. Satt ska dit m några snaaart!   


Synd bah att Fredrik är sur på mig hela tiden....   Ja vill inte bli på dåligt humör idag oxå satt imon hoppas ja att han släpper in mig....

Av Jennie - 30 oktober 2010 15:18

Det är så jävla jobbigt när man bara kan vara på ett ställe samtidigt...
Ninus, M***, Fredrik och J***** vl att ja ska hänga mä dem men ja ska egentligen inte dricka idag eftersom piercingenn och mår sådär bra eftersom att ja inte kan äta.
Det är änna jobbigt när man inte kan vara med allihopa...

Av Jennie - 29 oktober 2010 15:15

  Yess jag kan inte äta för min tunga är uppsvälld pga piercingen ja gjorde igår(Y)

Var därför och shoppa mat med Carro och Kristine   för ja kan verkligen inte äta.

Får "äta" allt ur sugrör. Tugga går verkligen inte så blir till att dricka allt ett tag.

Men orkar inte äta nånting typ för det är jobbigt...


HA HA H blev lite välling för barn fr 6 månader oxå, för Carro trodde det kunde vara mättande   så ja o Carin skall smaka på det nu. Urk... Kanske är jätte äckligt!

Av Jennie - 29 oktober 2010 14:12

 

 

Hon skrev: Här är den på bild i alla fall =) Är lite svullen om magen i dag men den kommer sitta GÖÖÖÖR snyggt på lördag.


Vadå svullen om magen idag?! Då är den ju för fan alltid "svullen" ?



Kul att de flesta är nöjda med sina kroppar! (:  för vad är det som säger att det ska vara på ett visst sätt? Kul hur hon resonera om den svullna magen bara...

Av Jennie - 29 oktober 2010 08:14

Godmorgon!

Vaknade förut och ******** grät så lade mig i hennes säng istället för att skynda att göra mig iordning osv, men tur var väl det för skulle inte kännas bra att åka iväg när världens finaste människa är ledsen. Älskar henne över allt annat på jorden! <3


Även om folk går o säger hur snygg man är så kan det förstöra självkänslan. Man känner alltid press på att se bra ut osv. Shit det finns en insida oxå! 


Ingen orkar med en bitchig/korkad/falsk person i längden ändå..


Usch o fy för att läspa i skolan idag för kan typ inte röra tungan (den blev inte särskilt svullen) men kan ju fan inte äta  Åt typ inte igår och kan inte mer än äta några skedar yoghurt innan ja känner mig spyfärdig. Så ja jag är hungrig men det börjar gå över tack och lov...



Av Jennie - 28 oktober 2010 23:40

 Bestämde mig häromdagen för att ta hål i tungan så beställde tid igår på TRIBE så idag gjorde jag det.

HAHAH nej jag kan inte konsten att se söt ut med tungan ute...  


 



 


Har inte haft så mycket tid till o plugga i veckan och har prov imon men får la gö det imonbitti då.. Engelska. Det kommer gå jättebra!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards