Jennöh

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie - 23 oktober 2010 12:55

 


Usch bara regn o regn o regn.... Ska springa idag så får hoppas det blir något med det. Har dock en hel del annat att göra oxå satt hade äna vart trevligt om det sluta. Hade vart mysigt att lägga sig i sängen igen!

Jag och syrran är gottesugna men har ingenting hemma typ, så blir en burk coca cola och popcorn.  Mums!



Sen ska vi iväg och äta middag!

Av Jennie - 23 oktober 2010 11:57


Igår efter skolan valde jag mellan att dra ut o springa eller gå ut o gå med ET (han går på behandling) Blev att gå ut o gå med ET. Dock är han så jävla pigg o så så när han skulle gör ett av sina språng i luften. Och då råkade han sparka till mig så fick en fet spark på benet. Gjorde skiit ont! Brukar aldrig gö d med då kom det allt en tår^^... Blev att haltandes fortsätta promenaden för hade som sagt bråttom! Har ff jätte ont o är svullen, men aa, sånt e livet..  

Av Jennie - 22 oktober 2010 08:04

Tjaa!


Kom till skolan ca halv 8 m bussen och börjar tjugo över. LIte segt, men bara lite   

Alla klagar  över att det var kallt ute idag men själv hann jag inte känna efter för hade rätt bråttom...


Och kunde knappt äta i morse för morsan berätta hennes natt (som fortsatte på morgonen) för hon mår rätt dåligt för tillfället pga att hon åt något som var mindre bra igår eller något misstänker vi. Men det är nog över i kväll.

Men nu kom min kära Carro   

Av Jennie - 21 oktober 2010 21:55

            


Börar bli jävligt sugen på att "bantaaaa"!!!!!! 

Efter en grymt onyttig vecka börjar man få dåligt samvete och sugen på att träna och äta lite och nyttigt. Jovisst jag och Nina håller på men hon typ käkar godis o sånt ändå så ja bah aja okeyy ja kan la gö de 1 gång men.... Blev en hel vecka -.-

Efter allt kalasande imon så ska ja bli jävligt strikt o så igen!Skriver ja upp allt ja äter blir det att ja inte äter det lilla extra eftersom att jag får det skriftligt sen  

Nej ja påstår inte att jag är smällfet     ....men nä usch...

Bättre kropp finns ju så varför inte fixa det igen?  

Av Jennie - 21 oktober 2010 21:12

    GRATTS!!! Idag fyller min morsa och hennes tvillingsyster 46 år!

Av mig och syrran fick hon tröjan och halsbandet ovan + nagellack + nagelfil) nagellack och lösnaglar....   Imorgon blire släktkalas!

Av Jennie - 20 oktober 2010 23:12

   


Var och köpte presenter till mamma idag med Carin för hon och hennes tvillingsyster fyller år imorgon. Hon kommer förmodligen döda mig när hon sett denna bilden  

           Köpte denna ring oxå. Ser sådääär fin ut på bild men i verkligheten så är den fin!   


Mormor och morfars bröllopsdag idag oxå! Jag var den första som gratta de (Y)   

Av Jennie - 20 oktober 2010 21:26

                 

Idag har jag haft han 4 år                        


Fick honom när han var 1,5 år.

Låter rätt galet att man som 13 åring får en 1 årig fullblods hingst, men efter mycket slit och tålamod från min sida har allt gått bra! Är fortfarande bara jag som ridit honom                                                                               


Av Jennie - 18 oktober 2010 23:00

  Okej jag bjussar på bilden. Man kan inte alltid vara snygg  

Efter detta får ni en hy len som en babyrumpa iaf   Syrrans pannbandet är för att håret inte ska bli blött ^^ (OBS: Ta en ny tandborste så klart )


Skall gå och lägga mig snart efter att jag pluggat lite till. Har dock inte hunnit det något idag typ (och fick veta idag att vi imon skall ha prov för jag har själv NOLL KOLL) Lixom vad skulle jag göra utan Carro?!!!!


Och prov på onsdag också som jag får börja på imorgon.... Alltid sent ute jag.

Men men. Får försöka ta nya tag snart!  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards