Jennöh

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jennie - 27 oktober 2010 19:11

Gymmade med Kristine & Fredrik idag!!




       Wiie taggad! Ett bredbent bildbevis  

 


Nyduschade o goa och redo att dra   ..efter att min låga turban är borttagen! 

Av Jennie - 26 oktober 2010 19:14



Brunett: Bild tagen för 2 årsedan            Blondin: nu


Måste säga att jag tror att det ligger något i "dumma blondiner"!   Kan ju inte påstå att jag blivit så mycket smartare iallafall...

Yess dumma kommentarer jämt och ständigt. Inte minst sagt idag!  HA HA




Av Jennie - 26 oktober 2010 18:18

 


Lilla brandlarmet gick i skolan idag i H-huset. Jävlar vad kallt det var ute!


 


Och jag och Kristine var jätte trötta i huvudena efter en "avanserad" genomgång då vi fick tänka för mycket så hon bad mig att göra min första inbakade fiskbensfläta eftersom att vi ändå inte orkar plugga. Oj en riktig naturbegåvning..  

Oct

Av Jennie - 25 oktober 2010 21:55

  


Ok ingen bra "kortdag" men orka bry sig...?


Skulle ut o spring med Nina idag fast hon kom på att hon skulle ha gitarr så det får bli imon ist  

Känner att sportlife väntar på mig för är så jävla känslig för kylan (liksom sitter i köket och skakar... -.- ). Satt kan lika gärna springa på ett band där någon timma 5 dagar i veckan och passa på och träna magen och ryggen   Satt på onsdag drar jag och Kristine dit med såna där prova på grejjer i Gbg!

Av Jennie - 25 oktober 2010 21:05

 

Hittade en skruvad morot när vi var ute ^^ Jättefin   

Av Jennie - 25 oktober 2010 19:51

                


Idas lektioner består av harpan, negerbollar och julmust!   

Snart jul o grejjer!!!

Av Jennie - 24 oktober 2010 20:25

 


Var hos J*** igår kväll. Trevligt trevligt!

Vi bestämde oss iallafall för att ta hål i tungan. Kul o ta lite fler hål   Conchen får vänta ^^

Mamma är rätt tvär för hon gillar inte riktigt min idé o säger ja får ta det med pappa. Löjligt! Lite svårt bah för träffar sällan honom längre.

Fast jag har en fantastisk övertalningsförmåga satt morsan ändrar sig kanske..!  

Av Jennie - 24 oktober 2010 12:24

Söndag då ja!   

    


Sitter med syrran i köket som sjunger på låtar från "Torkel i knipa" tex - fuck off and die, du e för ful för mig och din mamma går för en hundring...." och messar me ***** så vet hon inte va hon ska skriva så ja säger va hon ska skriva

hela tiden för hon har en massa probem idag  

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards