Jennöh

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Jennie - 11 oktober 2010 23:38

  Vet inte riktigt vad jag tycker om detta ännu, så får tänka lite. Blir nog även till att gö de och blir de inte bra är det bara att ta ut den?       (ser värre ut på denna "vaxgrejj" än in real så.... kanske blir en sån sen trots allt (Y)     Fult? Snyggt?

Men känner äna för atta ta hål i naveln igen...   kanske får gö d ist?


Imon ska alla i klassen köpa en varsin köttbit med nånting i typ svål lr nåt och så ska vi typ träna på att ta sprutor i den (för ska tydligen kännas som en människa enl. vår lärare) Mysigt värre!  haha

Av Jennie - 11 oktober 2010 23:10

  Min häst ET (Home of Heart xx) som är 5 år. Skall snart gå ut till honom och ta en runda. Han går under behandling pga kotledsinflammation så han är jättepigg! Så fort jag öppnar hagen är det som att startskottet går, men där hänger jag i grimman så han kommer inte så långt ;) Matar honom med lugnande innan ja ska ut med honom för han har inte fötterna på jorden för tillfället... men på torsdag är det återbesök så vi får se hur det går (Y)

Av Jennie - 11 oktober 2010 23:07

  Här är då jag när jag fluffat upp håret och blåst det efter dusch    HAHA

Av Jennie - 11 oktober 2010 22:59

  Tjaa, idag har jag köpt 3 paket Dicato negerbollar dvs 18 st negerbollar!   Ida och kristine köpte 1 paket var men jag köpte till mig, syrran och alexandra och tur var väl tanken att de oxå skulle få några för var spyfärdig efter 5 st... hahah. Har godisförbjud o att ja ska träna o så med Nina, men hon har "fuskat" en del så tänkte att jag kan väl oxå gö det iaf en gång        
Nu säger syrran att hon vill ha mer negerbollar så det ska hon väl få (Y) ..och jag vill inte ens tänka på negerbollar.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards