Jennöh

Direktlänk till inlägg 23 maj 2017

Till alla er...

Av Jennie - 23 maj 2017 12:46

...som tror att en graviditet är lika med bye bye till din forna kropp- så behöver det inte alls vara!
Jag var en bland dem- som trodde att man automatiskt skulle se ut som ett berg och underlivet känner man inte igen efter en förlossning och man kommer aldrig känna sig som vanligt igen och man går upp 25 kg och behöver banta massor sedan osv osv...

Jag gick upp 6.5 kg under min graviditet och dagen efter såg mitt underliv ut precis som vanligt.
Så här såg min kropp ut bara en vecka efter förlossningen. Idag, drygt två veckor senare känner jag mig nästan som innan graviditeten. Min navel håller på att jobba sig inåt igen, men är snart som vanligt igen.. ;)
Ska bara bygga mer muskler igen då jag varit ganska inaktiv.
Sen har jag ju schyssta amningstoppen på mig, men bara nonchalera den hahah



Ovisad bild som höggravid :) (då visste vi inte om det var en pojke eller flicka)



Tänk att denna goa tjejen låg där inne... :) <3
Hon är nöjd och glad i stort sätt hela tiden. Så härligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 14 maj 2019 09:17


Hej igen! Jag har väldigt mycket att göra så jag har inte hunnit stänga ner ännu då jag ska spara några grejer först. Under detox går man igenom många emotionella faser och att försöka hitta en balans och harmoni kan vara svårt till en början. Ja...

Av Jennie - 10 april 2019 20:52

Dag 3 av 90 Har varit i skolan idag. Gått riktigt bra på praktiken och teorin var oerhört intressant! Har precis skrivit färdigt mina journaler och varit ute och gått. Imorgon em åker jag hemåt igen. Ska in till stan på vägen och köpa nytt läppstif...

Av Jennie - 8 april 2019 09:21


Idag börjar min juicefasta som ska pågå 3-4 månader! Denna bloggen finns bara kvar denna veckan ut, sedan raderas den för gott! ...

Av Jennie - 7 april 2019 12:16


Bättre sent än aldrig! Nu har jag skaffat instagram. Gjorde det nu alldelses nyss. La till några bilder lite snabbt.  Ni hittar mig nu där jennie.hellberg Kommer kanske starta upp en ny blogg, men först har jag lite måsten att ta itu med.Håll koll ...

Av Jennie - 6 april 2019 09:44


Hej hopp Hastigt och lustigt har jag bestämt mig för att stänga ner denna bloggen helt. Jag går igenom en förändring både i min hälsa, mitt emotionella och yrkesval bl a. Jag har bedrivit denna bloggen i många år nu och har en hel del trogna läsare...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards