Jennöh

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Jennie - 6 november 2010 23:03

 


Sitter helt lonely hos Fredrik! Galet!

Lite mysigt allt men känns lite ensamt för är lixom aldrig ensam annars  

Tänkte träffa min goe vän när ja ändå e här MEN nä sen skulle hon sova för hon ska upp tidigt imon o ta sprutor o grejjer, men sen ringde en annan prick men han ville jag inte träffa..


Så sitter här o camar med Mr M*****, lyssnar på musik, bloggar och sjunger!

Tänk att sitta själv på en lördag?
Men får väl hoppas att han inte kommer hem imonbitti typ iaf. Tråkigt och ensamt att sova själv  

Av Jennie - 6 november 2010 15:31

As gullig "tant" igår (hon kan ha vart 35 år kanske) hon har nog inte bott i Sverige så länge för hon bröt lite och igår va första gången hon skulle kolla på bio då! Hon var jätte förväntansull och alldeles lyrisk. Hon stod före oss i kön för va skulle köpa popcorn o så  och så fråga hon om vilken film vi skulle se o så och hur man gjorde o allt det där. Nä usch kan inte förklara så bra men det var supergulligt när man såg henne!     


Och efteråt såg vi en knasig typ!


Men jag måste iallafall dra ut o fixa grejjer och sen ta mig en gooo dusch o göra mig iordning o allt va de är för får middagsbesök om ett par timmar!   

Av Jennie - 6 november 2010 11:29

Lördag idag ja!


Har ingen vidare planering än att jag har lite grejjor att göra idag.

I kväll får vi se vad som händer mer än att jag inte sover hemma idag.


Men nä, nu behöver jag lilte annat sällskap så ska iväg och övningsköra med Sofia nu för hon har uppkörning om ett tag  Känns som att alla får körkort nu!



Av Jennie - 6 november 2010 00:32

Kom precis hem från Gbg med Carin   . Har vart mys   


Men uschaa vad jag är "ledsen"/besviken/arg. Finns en sak som kan göra mig på riktigt bra humör (och personen har ingen aning om det) och det hade gjort mycket, men jag tror inte det kommer bli av och det suger...


Så nu kan jag sakna Nina o Maria o alla i Knippla för önskar ja kunde åka dit nu. Jag behöver det!
Blir i Knippla kallad för Cremé Fraiche. Jaa ni kan ju gissa varför!   




Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards