Jennöh

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Jennie - 22 november 2010 22:00

 


haha lite lagom ful va...Varför ser det "fjortis" ut???? Usch!


Men har fått hem Back on Track skydd till ET idag. För att lämna ämnet om min beställning jag inte vill skryta om så tar vi och nämner detta istället!

Får hoppas hans nya grejjer funkar iallafall. Invigning imon!   

<-4 sånna   <- 2 sånna



Har idag köpt massa saker! vilket är skönt när man inte behöver betala det själv.


Imon fyller farsan år oxå! Kanske ska visa presenten imon? Får se hur det blir      Föräldrarna börjar ju bli gamla. Hela 41 år fyller han!

Av Jennie - 22 november 2010 12:04

 


Fick ett sms om att den har kommit nu. Blir till att dra till ICA sen.. Ska bli intressant o se om det fungerar bra!  

Av Jennie - 22 november 2010 10:08

Måndag igen gott folk!


Satt med datan i sängen i natt och kolla filmklipp med syrran, men när jag vaknade i morse låg den på golvet under ett stort jävla block! Fast den klara sig visst fint. Om inte bättre..?   


Jag är iallafall ledig idag eftersom att vi var tvungna att vara i skolan i lördags. Jag har haft en så skööööön helg så det finns inte!   Vet inte varför men så är det bara. Jag fortsätter njuta av "helgen"!


Min och Ninas diet är väldigt effektiv iallafall! Man behöver aldrig gå hungrig heller. Det är kanon. Dock måste jag komma igång att träna också!  


Mitt lilla paket kommer idag eller imorgon men jag hoppas på idag. Perfekt nu när jag är ledig o så. 


Blev tillfrågad om jag ska med på en tur förut satt det gör vi strax efter lunch tänkte vi! Hoppas det går bra!!     

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards