Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 16 november 2010 20:56

 


Idag fyller Kristine 17 år! Stort Grattis till henne!      

Av Jennie - 16 november 2010 19:53

 

Har jobbat en stund nu.

Inte nog med att man får ganska bra betalt. Man får dricks också  
Skönt för lilla mig.


Dags att börja fundera på julklappar snart kanske?!   



Tänkte att Nina ska skicka över lite bilder till mig från när vi bla var hos Roman. Får se om jag eventuellt lägger upp det här isf. Vi får se!   


Nu ska jag iallafall äta lite kvällsmat och sen kolla på Desperate Housewives tror jag om det inte kommer nåt bättre på TV?

Ni kanske har nåt bättre förslag. Har börjat nåt nytt som heter Pensionärs jävlar iallafall- rätt kul faktiskt   


Träffade Fredriks morsa igår. Mycket trevligt! andra gången på 9 månader... eller 10 kanske det är nu?   whatever..

Av Jennie - 16 november 2010 15:27

Ja det kan man fråga sig!

Får aldrig nåt plugg gjort, glömmer av ET, städar inte mitt rum så det ser ut som sju svåra år, jag har tid med allt och ingenting. Vad händer?!


Det jag just nämnde är bara LITE av allting men ändå det "viktigaste"?


 

 Men iallafall... nu ska Nina också tatuera sig med mig!  

Av Jennie - 15 november 2010 11:52

Höll typ på att börja brinna eller nåt i mitt rum för en liten stundsen!


Tyckte det var lite kyligt så tänkte sätta på skotorkaren som vanligt, men började komma JÄTTEMYCKET rök ur den och lukta som fan så slängde ut den genom fönstret!   


    



Nu ska jag gå ut!   

Av Jennie - 15 november 2010 10:17

Måndag!


Första dagen på ännu en ny vecka! Massa spännande saker att se fram emot?Onsdag än så länge måste jag nog säga!!


Hinner faktiskt inte gå till skolan idag. Tur att vi idag då även har inställda lektioner.


Ska träffa Fredriks ******* sen!   Var nog mer än ett halvårsen sist. 


*** brukar fråga honom om inte jag också kan hänga på men jag har oftast ganska mycket att göra så brukar inte hinna så jag tar ledigt idag och gör saker som ska göras så jag hinner.


Vem kan det vara?   

Av Jennie - 14 november 2010 20:01




    

        

Efter att jag fixat ordning i mitt rum kunde jag sätta mig och plugga. Så här ser det ut just nu    fast resten av rummet kan ni se sen...

Av Jennie - 14 november 2010 19:52

  Det var äna på tiden. Glad blev han iallafall. Får hoppas han e bra på torsdag!


   

Av Jennie - 14 november 2010 17:35

Här har vi smartbilden!


Carro tycker jag ser smart och "viktig" ut   

Ska iallafall ha lite roligt och plugga nu!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards