Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 9 november 2010 13:52

 


Näähepp blev ingen idag nä. Får ta ikapp det resten av hösten.

Men har gjort mig iordning lite smått nu och väntar  på att Fredrik ska bli klar med frukosten. Mumms!!!!  

Av Jennie - 8 november 2010 23:08

Vart inte sugen på godis lr nåt plus att jag har godisförbjud från och med idag så blev att jag köpte flickor med carro.

Nyttigare än godis

roligare än grönsaker.

Innehåller faktiskt 33% fullkorn   



Av Jennie - 7 november 2010 20:57

 


Har idag träffat Hanna. Händer inte varje dag precis   

Kul att hon är i Sverige ett tag nu! Fast det är pga att hon fått sin lilla bebis som snart är 3 månader.


Man tror att det skall vara hennes söta lilla dotter i rosa men har fått höra en del mindre smickrande stunder av henne     Men hon är supersöt!

Av Jennie - 7 november 2010 18:02

 


..när man kan ha äkta?  


Lösnaglar förstör bara den riktiga nageln om man har på dem för länge för man tröttnar inte efter bara några dagar så det är bättre att måla på sina egna.

Jag har turen som har stenhårda naglar så de går nästan aldrig av.


Man kan passa på när man har mycket tid över (som jag hade igår) så att varje lager hinner torka ordentligt.
Inte världens bästa bildprecis, men var tvungen o ha något mörkt bakom o det var det enda som fanns.
Av Jennie - 7 november 2010 01:12

  Så sant!  

Av Jennie - 7 november 2010 00:30

   


Fredrik och Martin är på nån fest och super med massa kompisar.

Själv har jag en massa.. typ kanadensare lr kineser utanför som lagar utsökt mat som man bara får tag i på kinesrestauranger eller nåt. Det äter de till kvällsmat varje dag   Hemlagad!

Av Jennie - 6 november 2010 23:03

 


Sitter helt lonely hos Fredrik! Galet!

Lite mysigt allt men känns lite ensamt för är lixom aldrig ensam annars  

Tänkte träffa min goe vän när ja ändå e här MEN nä sen skulle hon sova för hon ska upp tidigt imon o ta sprutor o grejjer, men sen ringde en annan prick men han ville jag inte träffa..


Så sitter här o camar med Mr M*****, lyssnar på musik, bloggar och sjunger!

Tänk att sitta själv på en lördag?
Men får väl hoppas att han inte kommer hem imonbitti typ iaf. Tråkigt och ensamt att sova själv  

Av Jennie - 6 november 2010 15:31

As gullig "tant" igår (hon kan ha vart 35 år kanske) hon har nog inte bott i Sverige så länge för hon bröt lite och igår va första gången hon skulle kolla på bio då! Hon var jätte förväntansull och alldeles lyrisk. Hon stod före oss i kön för va skulle köpa popcorn o så  och så fråga hon om vilken film vi skulle se o så och hur man gjorde o allt det där. Nä usch kan inte förklara så bra men det var supergulligt när man såg henne!     


Och efteråt såg vi en knasig typ!


Men jag måste iallafall dra ut o fixa grejjer och sen ta mig en gooo dusch o göra mig iordning o allt va de är för får middagsbesök om ett par timmar!   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards