Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 22 november 2010 12:04

 


Fick ett sms om att den har kommit nu. Blir till att dra till ICA sen.. Ska bli intressant o se om det fungerar bra!  

Av Jennie - 22 november 2010 10:08

Måndag igen gott folk!


Satt med datan i sängen i natt och kolla filmklipp med syrran, men när jag vaknade i morse låg den på golvet under ett stort jävla block! Fast den klara sig visst fint. Om inte bättre..?   


Jag är iallafall ledig idag eftersom att vi var tvungna att vara i skolan i lördags. Jag har haft en så skööööön helg så det finns inte!   Vet inte varför men så är det bara. Jag fortsätter njuta av "helgen"!


Min och Ninas diet är väldigt effektiv iallafall! Man behöver aldrig gå hungrig heller. Det är kanon. Dock måste jag komma igång att träna också!  


Mitt lilla paket kommer idag eller imorgon men jag hoppas på idag. Perfekt nu när jag är ledig o så. 


Blev tillfrågad om jag ska med på en tur förut satt det gör vi strax efter lunch tänkte vi! Hoppas det går bra!!     

Av Jennie - 21 november 2010 14:38

Köpte den här fin fina ringen på öppet hus igår av några kompisar, som man använder när man öppnar kapsyler osv  Köpte en till syrran också.


 

   



Hittade även lite 50 öringar i mitt rum. Kan man fortfarande lämna in dem?


 


Nu har jag god lust att va kvar inne men måste gå ut...

Skall flytta ET till ett annat stall till våren!   Passar bra då jag ska få körkort nu o så.

Av Jennie - 21 november 2010 13:48

Kom precis hem och har vart på IKEA och letat efter säng till syrran. Christoffer fick hennes säng för hon ville ha en större så hon har sovit i min säng i typ två veckor.


Jag tycker alltså att det är dags att hon köper en ny nu     




Det var helt FULLT av folk!

Av Jennie - 20 november 2010 21:09

Har precis ägnat mig åt att träna magen för det är behövligt!   (ursäktar suddig bild....)



Men Fredrik har kommit hem till mig idag igen och blev inget partaj för mig i helgen. Rätt skönt om jag får säga det själv   


Eftersom att jag ska "tänka lite på vikten" nu så tror vissa att det är bantningspiller osv jag beställt men det är det ikke  Lååååååångt ifrån   Finns roligare saker att lägga pengarna på.


Har haft lite kalas för Sara här som åkte nyss men hon kommer hem hit sen igen.


Jag o Fredrik skall roa oss med lite TV tittande eller nåt nu.


Av Jennie - 20 november 2010 14:33

Öppet hus för massa människor. Vi fick ta "stick i fingret" på folk och deras blodtryck. Vi e så bra så   

Fick även aggera guide för folk som behövde då vi fick ha på oss fina ljusblåa kepsar där det stod guide. Hett!   


 


Måste säga att det är SYND om alla 95.or och alla därefter!   

Av Jennie - 19 november 2010 17:17

Har vart iväg och fixat lite ärenden så skall gå ut och göra ännu mer nytta nu.


Vet inte om det är så smart att dricka massa idag och vara uppe halva natten för det är öppet hus på skolan imorgon kl 10 ellel nåt. Eller kl 12? Aja det kan ja ta reda på sen... Finns roligare saker att bry sig om nu!    


Senare kommer Sara också!


Av Jennie - 19 november 2010 14:41

Gör jag just nu



Men nu ringde han så ska skynda nu   


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards