Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 6 november 2010 11:29

Lördag idag ja!


Har ingen vidare planering än att jag har lite grejjor att göra idag.

I kväll får vi se vad som händer mer än att jag inte sover hemma idag.


Men nä, nu behöver jag lilte annat sällskap så ska iväg och övningsköra med Sofia nu för hon har uppkörning om ett tag  Känns som att alla får körkort nu!



Av Jennie - 6 november 2010 00:32

Kom precis hem från Gbg med Carin   . Har vart mys   


Men uschaa vad jag är "ledsen"/besviken/arg. Finns en sak som kan göra mig på riktigt bra humör (och personen har ingen aning om det) och det hade gjort mycket, men jag tror inte det kommer bli av och det suger...


Så nu kan jag sakna Nina o Maria o alla i Knippla för önskar ja kunde åka dit nu. Jag behöver det!
Blir i Knippla kallad för Cremé Fraiche. Jaa ni kan ju gissa varför!   




Av Jennie - 5 november 2010 18:38

 


Ja, jag har ingen aning

Vet bara vad jag önskar imon.....


Men nä usch inte orkar man väl tänka på jul nu när det är halloween o grejjer och man bara längtar efter värme!! 


SAtt nu skall jag och carin åka till Gbg   och tar en gammelbild på oss!


 

Har jätte bråttom nu!

Av Jennie - 5 november 2010 16:17

Hellu


Har inte vart ute någonting idag och klockan börjar närma sig fem så är rätt seg! 

Måste ut o fixa grejjer nu så att vi sedan kan komma in och göra oss iordning.


Igår lovade jag Nina o Maria o de att jag skulle med och parta idag men hade biljetter till andra grejjor idag satt det får äna bli en annan dag..


Måste säga att jag gillar en person väldigt mycket  (nej inte på något "kärleksfullt" sätt)    Har dock bara träffat henne en gång

Av Jennie - 4 november 2010 22:26

 


Idag har jag och Carin vart med Emma och Linda! 

Vi ses inte så ofta eftersom att det är en bit men skojj är det   


Har blivit övertalad att åka med till knippla imon. Är rätt otaggad, men aa... Hade gärna följt med syrran till Gbg imon kan jag lova! Fast det blir nog kul i Knippla oxå.


Shit vad jag längtar till min 18 årsdag!!! En fredag! Är uppbokad Hela torsdagen (såhinner inte ens med skolan), fredagen OCH lördagen! Ska bli såååå kul!   


Måste oxå säga att köra bil är verkligen min grejj     

Jag är gryyym! Tycker faktiskt alla som åker med hahah

Av Jennie - 4 november 2010 21:24

   Visst gör alla misstag! Det är mänskligt! Varför är vissa så snabba med att döma folk?

..nä usch sånt gillar vi inte!

Då brukar vi säga: TA DE CHILL!

Eller hur J************** !   

Av Jennie - 3 november 2010 22:53

 


Köpte en mössa som jag kan använda vid mina "Bad Hairday" dagar! När man har ett hår med mycket självfall så har dessa dagar en förmåga att komma ganska ofta när man inte orkar lägga ner någon vidare energi på sitt hår!   


Nu är mitt liv hår räddat!

Av Jennie - 3 november 2010 22:05

 


Har idag jobbat lite. Fick som vanligt dricks!!  

Men sedan drog ja till Gbg o köpte grejjer med Carin och sedan blev det Kinamat med våra päron. Gott! Men har ätit en del hörm.... kakor i veckan. Ajjabajja!


Får äna bli skärpning igen! Hur ska man annars kunna se ut som en pinne så småningom? Nä nu överdrev jag liiiite... men nästan   Ska fortsätta med min soppa... ^^ 

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards