Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 13 november 2010 23:33

  Vettefan va ja har gjort men har sjukt ont i handleden och kan typ inte röra den o den "knakar" massa.

Konstigt!

Har bara tagit det lugn.


Vad kan det vara tro?


Aja får fortsätta vila den   

Av Jennie - 13 november 2010 20:34

Han tyckte jag behövde träna så han beställde den till mig. Eller va det så? Nää... Jag bad honom för han hade beställt en till sig så tyckte jag den verka bra, och ja den är bra  





Ser väl inte så jobbigt ut!    Men det är jobbigare än man tror efter ett X antal gånger. Jag har nämligen inte tränat magen på länge nu   


Efter en del sånna, så gör jag istället så att jag lyfter benen (så att hela magen tränas) tills det nästan krampar i magen. Sedan vilar jag några sek och så håller jag på så vartannat tills jag känner att det räcker.

Av Jennie - 13 november 2010 19:17

Nu ska vi visst inte åka till Knippla ändå.

Maria mår illa o sånt så krya på till henne!   

Venne... hon kanske drack för mycket igår om det var fest? Nina kan må illa typ två dagar efteråt.


Jag har iallafall tränat magen och vart ute och rört på fläsket två gånger idag!   


Av Jennie - 13 november 2010 10:46

  Hon har inget jobb, dvs ingen inkomst, men spenderar 35000 kr i månaden på märkes grejer och fester. Varje öre är lånade pengar som hon lånar från 4 olika banker. Hon tycker det är för jobbigt att gå upp tidigt till jobbet varje morgon.

"Den är inte hennes grejj"  



Det första man tänker är ju att hon är heeelt blåst och korkad osv, men i själva verket kanske hon är rent ut sagt smart som försöker göra karriär på detta sättet att bli känd eller nåt liknande?


Sen att skaffa sig en karriär denna vägen kanske inte är så smart trots allt?   


Inte vet jag...!

Av Jennie - 12 november 2010 18:02

   För jag behöver energin imorgon  

Men hemma? Nej... Skall rusa till bussen snart.


Av Jennie - 12 november 2010 17:51

Idag är jag "hemma" och håller koll på att hon kommer hem osv.

Dock har hon inte förstått BHns funktion!! 

Av Jennie - 12 november 2010 17:08

 

Jag är taggad till NOLL men måste åka ändå för banga förra veckan. Ninus har kollat med mig titt som tätt sen i söndags så att hon är säker på att jag ska med så vad gör man inte för sina friends. Fast blir alltid kul sen ändå   



Vi måste också hinna köpa några RedBull imorgon innan vi drar.




                      

Av Jennie - 12 november 2010 12:41




Känsliga personer bör ej kolla!!




Har ni hört... personer med svår acne har större risk för att begå självmord.  De flesta får någon finne nån gång ibland, men inte tar vi väl vårat liv för det?


Fast å andra sidan ska jag inte säga något eftersom att jag inte vet hur det är att ha acne.


Men de flesta kämpar på och i de flesta fall går det ju bort.


 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards