Jennöh

Alla inlägg under november 2010

Av Jennie - 26 november 2010 20:19

                                             


Det var inte så lätt! Har bara kommit på två saker lix. Man vill ju inte ha kommit på värsta töntgrejjerna när folk ser!   hahah.


Men detta är bra för har diggat musik i hörlurar och rört på fläsket i 2 h nu i köket medans syrran kollat på tv haha. Känner mig lite småhurtig så här på fredagskväll!  


Efteråt blev det att plocka fram min   och träna så jag nästan fick kramp. Får ta det lite lugnt så jag inte får värsta mycket muskler kanske..?     Men nä jag ska bara ha lagom mycket hahha!!


HA HA låter som värsta träningsnarkomanen??!?!? Men NEJ det är jag inte xD 


Nu ska jag ÄTA!!!!  Vrf är mat så gott?!! Ska unna mig nåt gott oxå..


Varför är jag så sjukt rastlös?? Lite fest skulle nog sitta fint alltså! Får dra igång nåt nån dag!   

Av Jennie - 26 november 2010 17:21

                           


För det gör mig bara förbannad. Ni är helt underbara människor men det är faktiskt mitt val och tycker ingen annan ska lägga sig i det? Inte NÅGON faktiskt.

Är säkert för att ni bryr er om mig..? Men nu pratar vi inte mer om detta nånsin!  


Vi hade faktiskt livräddning idag. Rätt skojj faktiskt. Men ååh vad skönt med bastu! Har ju ingen kvar längre.. Men var värsta surkärringen där som gnällde på folk så fort de inte stängde dörren fort som fan HAHAH..


Idag är det ju fredag!

Måste jobba på en koreografi idag tror jag! Värsta dansmästaren här förstår ni!!! Skall göra det för alla osso ska alla göra likadant som jag! hahah..

Av Jennie - 25 november 2010 23:12

Men blev ingen kvällsmat idag för jag tyckte att jag åt lite VÄL mkt knäckebröd förut så va rätt mätt må ni tro   


Hello sunshine     


Imorgon skall vi simma med klassen. Blir nog längder och livräddning?

Men usch fy fan va kallt det kommer vara..?!  Fast det är ju inomhus.  Gissa om man vill åka utomlands NU!!!


                                     


Nu skall jag soch syrran NANA! Försover oss 1 h varje dag... får bli ändring på det..?  

Av Jennie - 25 november 2010 16:51

   Ja o hur kul är det lix?   Äter 2 dl soppa så är väl kanske inte så mättande..?

Det går ifs över rätt fort! Men för att hålla tillbaka suget är dessa ganska bra, för de är inte så goda satt  man kan äta några och sen vill man inte ha nåt längre.

                                                                                 



Jag har inte alls nån lust att gå ut för har redan vart ute en gång där och jag ska flytta till ett varmt land. Efter gymnasiet, så passar ja på att bli bra på engelska oxå     Vet nog redan vilket land..!

Av Jennie - 24 november 2010 17:56

Här satt vi på en mattelektion förut.

Ida och Kristine fann roligare saker...

 



Jag sitter och äter knäckebröd     Vad ska man säga? Roligare än grönsaker nyttigare än godis?

Får ju bara äta soppa egentligen...


Men har kommit överens med mig själv att jag får äta lite knäckebröd om jag pluggar    Får se till att gö de sen då för har prov imon som jag inte ens öppnat boken på..


Philip har kommit hit nu så skall vara lite social!   

Av Jennie - 23 november 2010 23:01

  På väg till skolan!

  Framme!


Först gick ja nästan en halvmil till skolan.

    Getbebisarna hade rymt förut så ja, Henke, Carin, morsan och Kenneth var ute och leta efter dem i nästan 2 h innan allt va iordning igen. Sedan efter det var jag ute och gick med hundarna. Tummen upp för denna kalorislängardagen.


Dock fyller farsan år idag så blev en del ätande....   Dock inte massa onyttigt!


Men det var gott!   

Av Jennie - 23 november 2010 10:57

 

Hade hyfsat god tid på mig i morse trodde jag men hann inte äta frukost för skulle skynda till bussen. Dock missade jag den så fick nästan en halvmil i snön...! Men måste ta vara på så mycket närvaro jag kan nu. Kom ifs 1 h försent. Helt ok.


Sitter nu på lektion iaf.


Fick VG på provet om hjärtat förra veckan. Händer inte varje dag precis!   

Av Jennie - 22 november 2010 22:00

 


haha lite lagom ful va...Varför ser det "fjortis" ut???? Usch!


Men har fått hem Back on Track skydd till ET idag. För att lämna ämnet om min beställning jag inte vill skryta om så tar vi och nämner detta istället!

Får hoppas hans nya grejjer funkar iallafall. Invigning imon!   

<-4 sånna   <- 2 sånna



Har idag köpt massa saker! vilket är skönt när man inte behöver betala det själv.


Imon fyller farsan år oxå! Kanske ska visa presenten imon? Får se hur det blir      Föräldrarna börjar ju bli gamla. Hela 41 år fyller han!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards