Jennöh

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Jennie - 4 januari 2011 22:23

Nu är det dags att göra lite nytta    fastän jag egentligen helst skulle ligga och nörda med syrran!

Har haft oerhört trevligt idag! Hann faktiskt med att springa lite mer än en timma på gymmet (Har inget toppenkondition längre precis xD)  innan jag tryckte i mig massa kakor! Var rätt arg innan så vart skönt o springa bort min ilska Tog det faktiskt rätt lugnt m maten o allt....  haha.

 


Imorgon förstår ni... har jag ett ärende att fixa som jag borde gjort för längesen! Hoppas det går bra    + att Fredrik kommer hem. Det borde vara tvärtom att när man ses o så blir man "ovänner", men för oss är det konstigt nog tvärtom...     Det tycker jag är lite konstigt hah. Dock hinner jag nog inte till han för jag är bortbjuden imorgon oxå...  så det suger ju lite!


Får försöka vakna tidigare än kl 1 imorgon = lägga mig tidigare idag!! Hoppas  det går   




Nu blir det den vanliga ansiktsmasken och lite pluggande. 3-4 veckorsedan skiten skulle in till lärarna nu *suck*


Man är inte snygg precis   Känner knappt igen mig sj när ja har det

så här 


 

Av Jennie - 4 januari 2011 13:43

God morgon!  


Först somnar man klockan 4 för att sedan vakna klockan 1. Men nu har ja bara en vecka kvar på lovet och för att göra så att lovet känns längre ska man sova typ (tolv?) och gå upp vid åtta. Ska börja med det tror jag   Då har man hela daaan framför sig.


Väntar på att nagellacket ska torka så att ja kan gö mig iordning för att dra till sportlife om en kvart typ   Sen ska jag iväg på middag vid fem och innan dess måste jag hinna med ET oxå. Liiiite mycket på en o samma gång tycker jag...


   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards