Jennöh

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Jennie - 9 januari 2011 18:54

Förr drack jag i stort sett alltid för mycket. Minnesluckor för heeela slanten! Men nu har jag skärp till mig och klunkar inte ren sprit hej vilt. Lix hur kul är det egentligen...    och baksmällan ska vi ju inte ens tala om! Svettas och skakar och är yr..

Men som sagt dricker jag lagom mycket nu för tiden! + att jag inte festar varje helg som jag gjorde fr december till juni. Det tar på än. Lagom är bäst!   


MEN igår hände nåt... Hann knappt dricka nånting o sen fick ja ett glas med dricka av nån. Råkade ringa F som fick höra olämpliga saker (som jag inte minns) Och jag vart helt väck sen! De ropa på mig och allt men fick ingen kontakt med mig. (................INGEN KOMMENTAR OM DETTA.......................) de fick panik och ringde F som bad honom att skynda dit. Men innan han hann fram så hade jag börjat kvickna till liv igen!


Vi fortsatte kvällen/natten och jag var så gott som återställd. Sen va de nån som bad mig slå honom en massa.

Han: Slå mig

Jag: Vrf?

Han: Gör det bara

Jag: gör det sj

Han: Amen det är ju bara korkat!

Jag: Hur jävla smart är det att jag slår dig då?


Riktig idiot det där...   

Sen åkte jag hem och sov hos F klockan 6 på morgonen. Vaknade vid två. INGEN Baksmälla!!!


1: Alkohol går inte ur kroppen bara så där

2: Man blir inte så full av 1,5 cider 7% och ca 3 cm sprit på flaskan.

3: Man vaknar inte utan baksmälla om det hade vart pga alkoholen.

4: Fick ett glas av en och efter det minns jag inte mkt på ett tag.


Det säger sig sj! Nån försökte droga ner mig eller nåt å gav mig nån skit!


Tar aldrig emot nåt som jag inte vet exakt vad det är från nån jag inte känner igen!


Nu mår jag iaf KANON!!   Skööönt



 


Detta som skrivs här vill vi inte ha nämnt muntligt!!!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards