Jennöh

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Jennie - 8 februari 2012 13:02

Folk har svårt för att skaffa jobb och får i vissa fall inte något, här kommer jag, 18 år (fortfarande, får njuta de sista sjutton dagarna och tackar nej till jobb eftersom att jag redan har några.

Va faktiskt lite jobbigt att säga nej.. Fick typ dåligt samvete först. Ville ju formulera mig fint, för ja trivs faktiskt väldigt bra här på sjukhuset! Men jag lovade att höra av mig efter sommaren för då har jag mer tid till fler jobb vet jag

Är väldigt långa dagar där (wiihoo välkommen till vuxenlivet) men detta är faktiskt rätt länge med tanke på det andra jag har för tillfället...   Jag vägrar stressa! Mår bara dåligt av det..   


Några grejer är:

Skola - får kämpa på mina sista fyra månader..... skoltrött så det skriker om ätt.

Plugga

Jobb

Jobb 2

Träna - inför mitt 3e Gbg varv.. Inte lätt med löpning med all snö så skaffa ett gymkort att springa på banden med som jag tyvärr bara anv 3 gånger på två månader än så länge xD Jag har väldigt svårt för att få saker gjorda om jag inte måste!

ET

Tessie

Valp?


 

Av Jennie - 8 februari 2012 12:48


Idag är lillen 4 veckor! Oj vad tiden går fort ändå..    hihi min lilla rottweiler



     

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards