Jennöh

Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Jennie - 17 januari 2017 22:01

Åh vilken underbar dag!
Haft ett superbra konditionspass på Fairfight ute på ängarna.
För ca en månadsedan flyttade jag honom till ett annat ställe och det är något av det bästa jag gjort på länge. Har börjat få tillbaka motivationen igen och känslan av att det är roligt! Superfin lösdrift o bra manege på förra stället men nästan INGA ridvägar. Jag är verkligen en skogsmänniska och gillar att träna med vad naturen har att erbjuda.
På detta stället är det en mindre lösdrift, med padddock 5 min bort o bra vägar och skogar att rida på/i.

Är gravid och har inte haft lika mycket sammandragningar och ont i magen det senaste så hoppas det fortsätter så, så att jag kan hålla igång. Får såklart ta det mycket lugnare än vanligt, men ändå skönt om jag kan fortsätta sätta igång honom.
Så nojig att något ska gå fel med graviditeten och barnet efter det som hände med Nambi så tog lång tid innan vi berättade för familj osv. Är nu i v 26. Svårt att tro att det faktiskt Kan gå bra, men vi håller tummarna!

Haft många som hört av sig angående Fairfight, men har inte känts bra med någon förrän för ett par veckorsedan så jag kommer att ha en medryttare nu istället framöver. Känns jättebra. Hon har hälsat på två gånger och ridit honom en gång.

Så vi får se!

Här är i alla fall jag och Fairfight, vinterutrustade med tjock jacka och han har tjock go päls :D Naturligt är bäst!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards