Jennöh

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Jennie - 20 november 2014 09:00

Godmorgon


Vart uppe med tuppen för försöker ställa om mitt dygn så att jag vaknar tidigt. Det är inte lätt att komma i säng tidigt när jag slutar jobbet kl 22 och när jag kommer hem har jag en timmes "arbete" med att ta hand om både hästar och hundar så att alla är nöjda innan jag kan göra mig själv i ordning och varva ner.

   Mår så mycket bättre när jag går upp i tid! Har inte hunnit det hittills men min tanke är att sova kanske någon timma mitt på dagen innan jobbet så att jag inte förlorar allt för mycket sömn vilket jag redan känner av. Då kan jag sova i lugn och ro när jag vet att allt redan är fixat.


Jag är inte där än, men jag jobbar på det!   



Det här brukar jag äta till frukost om jag inte dricker gröndrickan (som jag i så fall tar till lunch i så fall) Havregrynsgröt som jag kokar tillsammans med jordgubbar och blåbär. Då beöver jag inte ha i någon annan smaksättning. Förutom lite salt då. Och kall havredryck på (istället för mjölk)   

 

 

       

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards