Jennöh

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Jennie - 28 november 2014 11:02

Igår var jag på Sahlgrenska Sjukhuset. Var ett roligt, men annorlunda läkarbesök. Ska se vad vi kan göra åt min näsa.


Är rosslig, men ingen feber så ska faktiskt ta mig ut lite idag. Tror det behövs då det rosslar i lungorna emellanåt så behöver nog komma igång så jag inte råkar dra på mig en lunginflammation också... Ringde även jobbet och sa att jag kan komma idag, men mitt immunförsvar är inte på topp så bad att inte få de pat. som är sjuka just nu. Undvika att bli sjuk igen...


Har filat en del på Fairfights fötter de senaste veckorna, men blev osäker på om jag tagit för mycket (har tagit lite åt gången succesivt) så hovslagare är snäll och kommer ut och kikar så ska ta in hästarna nu. Blir nog en skrittrunda på Top-Gun och så får Hugo springa med - stackare som inte fått komma ut något på en vecka eftersom jag vart sjuk...

Men nu känns det som att det går åt rätt håll!   

 

 

 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards