Jennöh

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Jennie - 5 december 2010 23:01

Sagt och gjort! Har klippt av mig håret nu! Det var ganska slitet, men har tagit väl hand om det ett tag så börjar bli jätte tjockt igen!!   

Ska nog ta det lugnt med plattången hädanefter..? Håret är jätte kort nu... Menmen, får vänta på det nya!  Ska färga det någon dag oxå. Eller så blir det bara slingor? Eller både och?   Kan inte riktigt bestämma mig..



Har så mycket att jobba ikapp så måste nog dygna idag... Dessvärre har jag utvecklingssamtal imorgon så måste nog åka till skolan trots allt...


Av Jennie - 5 december 2010 17:53

 

Av Jennie - 5 december 2010 13:51

2 Advent!


Mamma fixar som vanligt goa adventsfrukostar! Gröt o gott bröd o sån där saftsoppa och allt va de kan va och en liten prestent till oss alla   


Kul att "Ph" kommer och hälsar på lite då då oxåå. Kan säga att det var en heeeel del skrattande.. Inget ont menat mot någon men vissa hemska saker låter så ironiskt på nåt sätt när folk formulerar det lite... hmm.. roligt!



Jag väntar på att lugnandet på ET ska verka sen ska vi ut!


Ocheee..  ja. Plugga har de inte blivit nåt med...    Satt får la typ tvinga mig till det eller nåt.  Börjar få lite panik nu..!


Har lite problem med privatlivet nu oxå! Eller problem o problem.. Eller Jo.. problem skulle jag nog kalla det hahah !

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards