Jennöh

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Jennie - 26 december 2010 20:45

Det är inte alla, men några av mina julklappar!   


Ett par Slippies!Grymt sköna!   

Fick dem av pojkvännen eftersom han jämt tycker att jag har så kalla fötter  

...och händer! Man kan nästan tro att jag har rökt för mycket..?  

Men nää jag röker inte..!  

Man stoppar in de i micron 90 sekunder och sen är de jätte varma och goa!  

 

Tungpiercing smycke


 


 

 

Pinsett med LED lampa. Riktigt bra faktiskt   

 

Rosa högtalare

 


En bok för mamma tycker jag ska äta  

 


Inbokade risk 1 och 2 (eftersom att jag sj aldrig får tummen ur röva att görare sj fyller 18 i februari!  

+ ny övn.körningsskylt för den andra har gått sönder

 


Köpte örngott till syrran och mig i julklapp   (fler saker till henne förstås haha)  

 

Tänkte det skulle matcha playboykaninen


 


Jag fick svarta underlakan! 2 st för jag har dubbelsäng..

 


Fick ett nytt headset för detta är lättare att ha på sig när jag tränar för de andra jag har är inte lika sköna   


 


Fick ett par tusen kronor som jag ska göra slut på imorgon förhoppningsvis oxå, men nu är det så här att jag inte orkar lägga upp mer grejjer^  men de andra grejjerna är lite mindre "viktiga"   


Fick nu reda på att jag halv tolv ska åka iväg sen!    50 min kvar typ

Av Jennie - 26 december 2010 19:54

Jag ska bara duscha osv så efter det ska jag visa lite av det jag fått...   


 


Nu är jag märkt för livet!   

Nä men kan inte käka utan o se denna o de betyder att ja bara får äta det som är tillåtet hoho..

 

Av Jennie - 26 december 2010 12:56

Hej alla!

Nån mer än jag som börjar bli jävligt trött på allt godis..?   

Nå, jag är iallafall det så nu är det slut med allt sånt. Lix fyra dagar har man ätit som fan. Har ätit  skit idag oxå, men nu till sommaren ska min mat åter bestå av ägg, soppa, havrekuddar och knäckebröd, precis som det gjorde innan denna helgen.

Kan säga att jag får mer och mer dåligt samvete..!

Så nu skall jag och Carin gå ut och bränna fett!   

Töntigt men är glad att jag är ett "bantningsfreak"! Eller tänker på figuren.


                                                     

Efter det är det lite andra viktiga saker jag ska göra och sen får jag väl se till att visa grejjerna jag fått.


Igår var det 2 månader kvar tills jag blir ARTON och det menas ju oxå med att jag snart får körkort ..så i natt skall jag ut och köra bil i 2,5 timmar för ska hämta Sofie som kommer hem efter en varm semestervecka!

Wiihoo måste få tag i en polare sen mä som ska fixa lite grejjer till nyår  



Av Jennie - 26 december 2010 02:19

Helt seriöst varför tröttnar han aldrig på att tjöta på mig?!! Bombar min ständigt med sms osv.... Men eftersom att jag sällan svarar borde han la fan tröttna efter ett tag...??  ...men ikke...


 

Iallafall... Visar mina grejjer imon för har lix inte tid för det dära nu. Har så skönt i min säng ändå   


Men nu är jag inskriven! hoho as gött!   Bara resten av jobbet kvar nu ju   Jag har lix 2 månader på mig.

Börjar komma på vad årets sista julklapp ska vara   Men precis som alla andra, så kommer en hel del av mina pengar gå åt på sprit.. 

Nyårsafton snart vafan!!! får se hur mycket pengar som återstår sedan.. *host*


Men vi hörs imon, ska nog försöka sova snart   

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards