Jennöh

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Jennie - 27 december 2010 19:02

Inget gym idag ändå. Vi va för lata...  


Jennie "mår dåligt" o ligger i sängen o käkar upp mina nötter?..
Hon har käkat hälften av det som va kvar o så tar ja påsen så ser hon ut som ett frågetecken och säger "får ja smaka?". En halv nöt fick jag sj..?
Menmen.  


Ist för gymmet så blir de till o mysa o kolla på "snabba cash". 
vette fan om den e bra.^^
Någon som har sett den? Isf, va tyckte ni om den?    
   
Men ska dra mig. ha dt göööött! 
/Carin   

Av Jennie - 27 december 2010 17:19

Kom precis hem nu men skall snart åka igen. Denna gången blir det till gymmet!  

Fick bara köpt underkläder och var inte borta så länge så måste åka in typ imon igen. Min syrra är ett chokladfreak! Hon vill äta all choklad som finns framme men ändå är hon pinnsmal haha. Jag måste typ gå ner 6 kg först. Därav min "strikta" diet    hahah har redan failat. Åt naturgodis förut.. Mums!


Av Jennie - 27 december 2010 12:11

God morgon!   


Jag har sovit as bra idag. Fast å andra sidan.. det gör jag alltid   

Har ätit lite soppa till frukost, men är fortfarande hungrig...

Nu ska jag iallafall göra mig iordning för shopping står på schemat idag! 


Får inte köpa för mycket eftersom att jag har en julklapp kvar att köpa + en del innan nyår... *suck* Måste till&med fixa extra pengar på nå vis bara för det...  haha. Så jävla fattig känner man sig nu va..


Förstår inte varför denna godingen inte vill **************************** på nyår!!

Jag och Carro på medicingrejj i Gbg

Vem flörtar hon med tro..?  



När jag kommer hem ska jag försöka va redig! Vad gör jag då tro..?  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards