Jennöh

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Jennie - 14 december 2010 22:42

Jävlar vilket matvrak jag är!!!! Inte OK!

Fyfan azzå..... Bara för det bjuds mat och kakor osv överallt måste man ju inte äta massa av det x)  Man ångrar sig ändå massa efteråt när man ställer sig på vågen innan man hoppar i säng och inser att man gått upp 1 kg sen i morse. Gillar när jag väger mindre på kvällen än på morgonen jag!   


I skolan köpte alla ett varsitt paket för en slant osso fick man något, a ni vet hur det är..


Jag fick iallafall   ...ett ypperligt fint pepparkakshus!   Men det är väl ändå bättre än tex en toalettborste som en fick hahaha. Ida ville ha pepparkakshuset och inte jag så jag var så generös och gav henne det..   


2 delen av det nationella provet imorgon kl 7.50 Har (som vanligt) inte pluggat och får nästan ont i magen när jag tänker på det för vill gärna ha VG i matte "/


aja..., inget o gö åt det nu.?!??!


Så ska sova.. Godnatt!!   Älskar min säng! & sååå skön! 2m x 1,7m så även tjöcke jag får plats!


 

Av Jennie - 14 december 2010 15:39

Men först måste jag sminka mig osv för hade inte så värst mycket till skolan idag..

Skall kolla lite när hon tränar innan oxå.  

Menmen måste typ dra rätt snart. Ska till Bosses och köpa en ny "övningskörnings skylt" på vägen för den har gått sönder, för jag ska köra  


hihi blir 18 snaaart!


Fick ett  paket förut oxå! Vad det va får ni veta sen... hahah   Ida ville gärna ha det iaf!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards