Jennöh

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Jennie - 16 december 2010 18:07

Det här kanske kan hjälpa mig att komma ihåg saker!   får ge det ett försök iaf



Av Jennie - 16 december 2010 17:35

Tjaa!


Nyss inkommen från utefrån..? Har bråttom men kan intre stressa längre, det bara går inte. Asa gött ändå..   


Har ätit lite soppa och var så mycket pasta i, vilket jag ikke får äta så blev kanske 1,5-1 dl, så tog liiitte lite sjukskinka oxå! Mums!


Mitt hår blev iaf jättekort, men nu är det friskt iaf!   


Har ju inte visat nån bild så får väl gö det nu.. Dessvärre är det inte plattat just nu (har det inte krulligt i skolan..hahah  Inte så vackurt på mig!) men det gör vi imonbitti!  


Före: tagen för typ 2-3 årsedan. Inte den finaste precis men whatever!

 


Efter: Skit kort x) Men ska ha d plattat imon tror jag.. Kanske slänger upp nån bild då. Har inte haft så här kort hår sen jag var 6 år lr nåt.. Ljuset gör dock att det ser jättemörkt ut där bak   


Bildernas olikheter:

Färgen på håret

Längden -||-

Tjock"heten" -||-

och..

Brösten...   

Ansiktet ser fetare ut på den gamla bilden oxå. Väger ju typ 6 kg mindre nu från då oxå (det är mest muskler jag tappat). Kanske därför brösten blir mindre oxå..???

Måste man typ förstora brösten för att de ska ha hyffsat med fyllning?!!hahah!





Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards