Jennöh

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Jennie - 28 december 2010 23:37

Har vart borta heeeela dagen och är lite småseg nu. Först i Kållered, sen Gbg en sväng och efter det  vart jag och Snigel hemma hos Ninus en stund.

Har idag spenderat drygt två tusen kronor. Jag var pank redan innan tyckte jag..? 

Kan inte bestämma mig om jag ska köpa nya kläder till fredag eller inte ....

Känns,,, sådäär viktigt hehe... Men kanske kan vara lite kul trots allt  


Carin har inte sett mig på hela dagen och saknar mig (såklart)    så nu ska vi kolla lite One Tree Hill och äta popcoooorn. Åt typ 3 påsar igår kväll^^. Har aldrig hört någon säga att de tycker den e dålig?   


Köpte lösögonfransar idag oxå!   Får väl prova dem imon.


Hörs imon!

Av Jennie - 28 december 2010 11:37

Tjaatjaa!


Känner att alla har lite panik med att fixa sprit osv till nyår?   

Kan säga att jag får en del frågor om jag kan ordna det till folk hit o dit så det ska jag väl kunna fixa!


Har iaf en del o göra idag.

Åka in till stan, plugga (har 1 inämning och 1 arbete att göra klart som skulle vart inne för 2,5 veckorsedan...)

Händer aldrig men har tom bett dem att påminna mig att plugga eftersom att det aldrig blir av. Får försöka hinna det idag. Men det får bli sen eller nåt  

Träna och ta ut ET. Gör kanske bara det sistnämnda ifs.

Sen så skall jag och några ev ta den "sista utvägen" i kväll!

Låt oss se vad som händer och fötter!   



                                                      


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards