Jennöh

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Jennie - 18 december 2010 14:37

Godmorgon! 


Blev alltså inget träna igår utan drog till Gbg istället.

Hade det jättebra och allt var som vanligt, men plötsligt ungefär runt halv två igår kväll fick jag så sjukt ont i magen att jag inte kunde stå!

Till en början trodde ja att ja börja få mensvärk, men detta gjorde tusen gånger ondare!

Kunde inte ens röra benen där jag låg för då blev smärtan ännu värre!

D började fundera på att ringa efter ambulans och jag oxå för den delen men... Man tvekar ju alltid för sånt är ju lite obehagligt...


Minsta lilla jag rörde mig trodde jag att magen skulle vrängas ut och in på, men efter halvtimma började jag kunna röra mig liite iaf.


Jag kunde inte prata i tlfn så de fick d gö åt mig. Ringa efter illa mamma att komma o hämta mig.

Efter det blev jag sjukt yr och illamående och höll på att svimma och fick lägga mig på golvet.


Mamma kom efter typ ytterliggare en halvtimma och då fick ja sakta men säkert gå ut till bilen och halv sov mestadels. Sen kom ja hem och sov. (Y)


Har haft sån här konstig smärta ett par ggr innan men det blir värre för varje gång så skall åka till läkarn nästa vecka! Vill inte va med om det igen.


                                    

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards