Jennöh

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Jennie - 19 december 2010 12:13

Det var verkligen behövligt!   

Jättekort är de ju inte, men det känns jättekort och friskt! Börjar återfå sin "mjukhet".

Så här kort har de la typ inte vart sen jag var 6 år gammal..?  När det krullar upp sig ser det oxå ännu kortare ut. Plattar sällan håret  och så ska det förbli! 


Tänk att mitt hår kan se ut så HÄR!     Crazzzy!!


 

Av Jennie - 19 december 2010 11:14

Nu har vi ätit osv o Sara har åkt  

 


                                                  
              "Adventspresent"

                                                          


Jag åt upp hela i ett nafs! ^

Av Jennie - 19 december 2010 10:07

Gogmorgon!


Morsan väckte mig kvart i nio och sa åt mig att gå ut i stallet och ta ut ET osv. Ja passade även på att göra iordning allt för honom eftersom att jag sedan ska åka iväääg.


Sara, Carin och Alexandra börjar vakna till liv även de, så vi ska äta adventsfrukost strax  


Idag åker Fredrik hem till Stockholm 3 veckor. Jag fick julklapp igår fast ska inte öppna den förrän 5 dagar vettni. Hehe... har ej köpt något till honom satt han får det när han kommer hem till Göteborg igen


Nu är pappa "chockad" över att han gått upp 6 kg på kort tid. Han är lite arg för att julen förstör..? ...för att man hela tiden "måste" stoppa i sig gosaker. Sj är jag glad att jag kan hålla igen   Fast skulle aldrig säga till dem hur mycket jag väger eftersom att de inte skulle bli så glada då.. ^^


Men! Ska äta frukost med alla snart. Är ju såååå gott   


Lägger upp bilder på mitt kortkorta hår om en stund!


 

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards