Jennöh

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Jennie - 29 december 2010 23:48

Köpte igår även lösögonfransar som vi får prova imon antar jag..   

Vi ska nämligen till Sanna imorgon! Sofia hämtar oss och plockar upp Sara efteråt.


 

Som ni vet ska jag bli rik!   Nej jag ska inte åka snålskjuts på någon.


Nummer 1:Istället för att tänk "jag har inte råd med det där!" ska man tänka "hur ska jag göra för att ha råd med det där?" Det får hjärnan att börja tänka.

Nummer 2: Du ska inte jobba för pengarna, pengarna ska jobba för dig!


Mer avslöjar jag inte. Men ni förstår kanske ändå inte vad/hur jag menar, men det är bara för att ni inte tänker på affärssättet   Ja kommer få hjälp av ******* att komma igång sen oxå och han är expert på ämnet!!   

    


Av Jennie - 29 december 2010 22:10

Jag ljög för er förut  Sa tio minusgrader men va ta mig fan arton !! Helt sjukt va ja frös... Hade vara 1 par byxor och 2 tunna strumpor. Att man inte lärt sig efter 18 år ??  *suck*  haha  

Har iaf världens bäste även om han är mer i luften än på marken när han ska springa snällt i linan medans veterinären ska kolla om han går rent.

Istället för tre sjuka ben har vi bara ett och ska tillbaka om 3 veckor!

Han kommer troligtvis bli iaf helt bra. Synd om stackarn som gått i en 5x5 m liten sjukhage hela höst/vintern..   

Men nu är han snart bra!   


Innan vi åkte. Vi försökte hålla värmen så gott det gick!

  '

Lite blod..

 

Vacker hov!

   


Av Jennie - 29 december 2010 11:21

Godmorgon!


Sitter i mitt rum men hör TV:n i bakgrunden där Maria Montazami pratar. Hennes röst azzå... så fruktansvärt störande haha. Tror nog inte jag är själv om att tycka det..?   

 


Ska göra mig iordning nu, även om jag bara ska till veterinären med ET.  Viktigt!   Man vet aldrig vad för folk man möter *blink*

Verkligen hatar att ta transporten och åka iväg med hästarna på vintrarna. Inte jättekul att stå och ta av och på skydd och allt vad det är i 10 minusgrader 

Han ska iaf få ha på sig sitt nya vintertäcke så han inte behöver frysa allt för mycket i transporten och "vänt-boxen"... 


Längtar redan tills jag kommer hem    


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Skapa flashcards