Jennöh

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Jennie - 25 december 2010 17:05

Nyss vart iväg och käkat mat från igår, men jag avstår nog efterrätterna idag.

Är jag på smällen??! 

...nej. Bara helt fullproppad av mat..? öööh... man skulle lätt kunna se fel.

Fy fan va äckligt!!    haha lite rund om magen e jag allt...


Men shit azzå!

Typ bara alla ska ha såna där OnePiece nu ?! 

Alla önskade sig visst sånna i julklapp osv (förutom jag?) för nu ser man bilder på såna överallt där folk lagt upp bilder på sig själva med såna! Får hoppas de är goa då  

MEN... finns några som haft såna till skolan osv, och där tycker jag faktiskt inte att de passar in ^^


 



Men angående nåt helt annat!

Fafan ska jag göra?!?!?!?! buhu.....  

Får tänka på annat. Lär ju lindra iaf!  

Måste bara visa min finfina tungpiercing smycke sen som ja fick igår!  


Av Jennie - 25 december 2010 12:26

Har helt seriöst ätit som fan i två dagar  nu = "+ 3 kg", borta på 2 dagar    Eftersom att det inte är fett som lagt sig så har ja inte gått upp det, men tänk vad mycket jag käkat.. HAHA! Men va gott det vart....   


Ska sen visa lite vad jag fått och 2 st använder jag faktiskt just nu  . Den ena är rosa och körs i micron max 90 sekunder innan de tas på, annars kan jag få ont, hoho.  men nu ska jag vara lite redig! Har 2 inlämningar som skulle vart inne för 2 veckorsedan jag fortfarande inte gjort. Det stressar mig så får gö det nu så jag sedan kan slappna av.    


Julafton har bara vart heeelt perfeekt iaf! Blir en hel del folk när det är släkt och vänner samlade tillsammans.

Var hemma hos Philip och kollade Kalle Anka igår och jävlar va fint han har det hemma hos sig  nu!   


Rätt go



Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards